Hè, Hè, eindelijk zien ze het!

Even een heel ander soort berichtje als de echo's.
Ik ben van mijzelf vrij grof gebouwd en ben weer heel bescheiden zwanger (dat ook de verloskundige steeds zich blijven verbazen over de grootte van mijn buik met een tweede binnen een jaar en mijn hoeveelheid buikspieren, zucht...ze zeggen elke keer hetzelfde...).

Maar sinds deze week zien eindelijk wat mensen dat ik zwanger ben (nu 22 wkn). Ik werk vooral met mensen met een verstandelijke beperking en die zeggen in veel gevallen wat ze zien/voelen. En ja, dat zijn dus de mensen die het zeggen of vragen. De groepsbegeleiders/gedragdsdeskundigen zien in veel gevallen nog niets (of durven het niet te vragen).

Nu had ik voor de grap ook andere mensen laten raden hoe lang ze dan dachten van een recente foto af. En daar kwam als gemiddelde 9 à 10 weken uit.

Verder gaat alles prima, hoor. En klaag verder niet want fysiek is het voor mijzelf en mijn werk het juist handig. Ik moet veel sporten/bewegen namelijk. Maar wilde het gewoon ff delen ;)

Nou hier is er geen ontkennen aan hoor! Ik zie eruit alsof ik al tegen mn verlof aanloop :) ach het is ook wel leuk om een beetje te showen toch! Blijft iets bijzonders.

Ik sluit me aan bij wat chacha81 zegt. Stond ik bij de supermarkt, zegt de cassiérre: zo, jij hoeft ook niet lang meer! Dat is weer de andere kant :).
Ik vind de reacties van mensen altijd erg grappig!

Bij mij ook nog weinig te zien. Best jammer, want pronken met m'n buik lijkt me heerlijk. Daarentegen heb ik geen fysieke beperkingen om iets te doen. Voel me fit als altijd. Het is dat ik de kleine geregeld voel bewegen, anders zou ik soms bijna vergeten dat ik zwanger ben!

Hier ook al een flinke buik. Had precies t zelfde als ICMF bij de kassa in de supermarkt hier. Haha ze dacht dat ik al aan t aftellen was..

Wel leuk met gehandicapte,heb k ook lang gedaan en nog steeds. Alleen nu een heel ander niveau. En idd ze zijn niet gek ;)

Heerlijk dat ze het gaan zien..goed gevoel..ik heb ook al een buik dat mensen zeggen v nou..als jij nog 4/5 mnd moet..

Terug
Bovenaan