Hè hè het schiet een beetje op

Ben zo blij!!
Het schiet bij ons eindelijk een beetje op met klussen.
als het goed is ligt van het weekend de nieuwe vloer op zolder.
De nieuwe meubels voor onze zoon kunnen dan gehaald worden en in elkaar gezet worden.
En daarna onze zoon langzaam aan naar boven gaan verhuizen.
Als onze zoon helemaal gesetteld is boven kunnen wij gaan beginnen met de baby kamer.
Heb er zo een zin in en kan niet wachten tot alles af is. Op een of ander manier wil ik gewoon ruim van te voren alles af hebben (nesteldrang??!! Hahah).
Dan kan ik ook verder met inkopen doen voor de kleine en spullen uitzoeken die nog van onze zoon zijn geweest. Eind september worden de spullen voor de baby geleverd ben benieuwd.
dit wilde ik ff delen met jullie!

Groetjesss Mar

Ik herken het! Heb het meeste ook wel klaar moet alleen voor de baby zelf nog het één en ander kopen ronpers kleertjes enz maar daar wil ik nog even mee wachten.
XXX

hoi dames,
Ik heb zoiets van het kan allemaal maar beter af zijn.
Wie weet wat er allemaal nog tussen kan komen, waardoor het zou kunnen stagneren.
Beter ruim op tijd dan haasten op het laatst.
Heerlijk alles alles weer op z'n plek staat en opgeruimd is.

Groetjess

Kan ik mij heel goed voorstellen!! Leek net of ik mijn eigen verhaal aan het lezen was :). Onze verbouwing op zolder schiet nu ook eindelijk op. Volgend weekend gaat de vloer er hier in en gaat onze zoon naar zolder!
Kan ook niet wachten tot alles af is...
Bij jullie de vloer er inmiddels in?
Succes met klussen!

@brigitte1001

Hoi,

Ben blij de ene kant van de zolder is af!!
Onze zolder bestaat uit 2 kamers.
Gedeelte waar onze zoon gaat slapen is klaar :)!
Nu de andere kant nog verven en de vloer leggen.
Wij vonden het wel zo mooi m alles dan gelijk aan te pakken dus ook de andere kant pfffff.

de spullen van de kant die nog af moet worden dus verschoven naar het gedeelte dat af is,daarna kan alles weer terug op z'n plaats en kan onze zoon naar boven.
Manlief werkt erg veel dus zal wel weer een week of 2 duren maar dan is het af.
Daarna kan onze zoon verhuizen en kunnen we aan de baby kamer beginnen word al moe als ik dit typ hahah.
Ff een korte update van mij (nou ja kort).

Jullie ook suc6 met klussen!!
Groetjessss

@ Ma-mar

Leuk even je update :)! Ja wat een werk he...zeker als alles naast een drukke baan moet gebeuren... Hier hetzelfde verhaal..
Ook wij, nou vooral manlief , is druk bezig op zolder en ook wij willen meteen beide kanten mooi afwerken...en dat kost nou eenmaal tijd...
Hoe voel jij je verder? En hoe doe jij dat met verven? Ik verf wel mee, met verf op waterbasis, lijkt mij dat dat wel kan...
En hoe vind je zoon het?
Mijn zoon slaapt nu even bij zijn zus op de kamer, omdat ik in zijn kamer zijn bed aan het verven was. Hij had een oranje voetbalbed, maar wil nu dolgraag een Ajax kamer, dus zijn bed moest rood/wit hahaha, maar dat vind ik wel leuke klusjes!
Hij kan niet wachten tot zijn kamer af is :), eind september denk ik dat hij er eindelijk echt zal kunnen gaan slapen :)
Dan hebben we nog mooi de tijd voor de babykamer!!

Succes weer!

Groetjes

Hahaha, en ik maar denken dat ik de enige ben die staat te springen om aan de babykamer te beginnen. Ook wij zijn bezig met de zolder. Daar komen 2 dakramen in, zodat mijn man naar zolder kan verhuizen met zijn "kantoor" Dan kan de baby naar het oude kantoor kamertje. Ben nu bezig met de zolder opruimen/weggooien. Wat kan een mens een troep verzamelen in 3 jaar zeg! Jeetje. Maar er komt nu schot in de zaak. Zolder bijna leeg, dan dakramen, en kan ik eindelijk beginnen! Joehoe!!!!

Terug
Bovenaan