ik betrap mezelf erop de afgelopen dagen dat ik heel snel, héél boos word. ik had gisteravond ruzie met manlief en ik werd wel zo ongelooflijk boos, ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest, stampte naar boven en schreeuwde dat ik hem nog eens zou vermoorden!!! ben toen op bed gaan liggen om rustig te worden en voelde m'n hart zo tekeer gaan dat ik ervan schrok.
vanavond weer een meningsverschil, en ik werd weer ontzettend boos, maar niet zo erg als gisteravond gelukkig. nou hebben we alle irritaties, ruzies en meningsverschillen die we hadden goed uitgesproken vanavond dus dat scheelt weer, maar vraag me toch wel af of het schadelijk is voor de baby als ik zo verschrikkelijk uit mn slof schiet. iemand een idee?
vanavond weer een meningsverschil, en ik werd weer ontzettend boos, maar niet zo erg als gisteravond gelukkig. nou hebben we alle irritaties, ruzies en meningsverschillen die we hadden goed uitgesproken vanavond dus dat scheelt weer, maar vraag me toch wel af of het schadelijk is voor de baby als ik zo verschrikkelijk uit mn slof schiet. iemand een idee?