Het verschilt natuurlijk per persoon wat je vroeg of laat vindt, maar ik snap wat je bedoeld! Wij hebben een beetje hetzelfde gehad!
Mijn dochter slaapt al voor ze 1 werd nog maar 1 keer per dag in de hoop dat het wat langer werd, omdat het 2 keer zoooo kort was! Ze heeft altijd weinig slaap nodig gehad, toen ze over ging op 1 slaapje had ik geluk als het anderhalf uur was maar meestal was het minder als een uurtje!
's avonds alle tijden geprobeerd en toch 's morgens en 's nachts wakker, we werden er wel eens gek van! Helemaal als je van vrienden hoort dat die kinderen klokje rond slapen en 's middags van 1 tot half 4 ofzo!!!!
Nu is ze 19 maanden, krijg voor slapen (tussen half 8 en 8 uur) nog een papfles, al merk ik dat ze daar steeds minder van drinkt (gaven we die niet werd ze wakker met een knorrend buikje) ze slaapt tot 6 uur half 7, langer echt niet en begint eindelijk sinds een paar weekjes soms 2 uur te slapen 's middags! Wat ik heeerlijk vindt zodat ik even tijd heb om wat voor mezelf of in huis te doen, waar ik haar niet bij kan hebben! Volgens mij scheelt het gewoon per kind, want ze is superactief maar heeft niet veel slaap nodig!