h a

hoi, ik was bij mijn huisarts voor iets anders, dus ik hem gezegd dat ik na mijn miskraam een cyclus heb van 32-34 dagen, nu 3 keer ongesteld geweest na miskraam.
dus voreg ik of het zin heeft om 1 maand ofzo de pil te gebruiken om weer regelmaat te krijgen, zegt ie dat het zin heeft om het 3 maanden te doen, en dat ik dus waarschijnlijk geen ovulatie heb. watttt?? hoe komt ie daar nu weer bij. Vond het echt onzin en ik vroeg hem ook. hoezo? ja dat kan zomaar zegt ie.
nou ja, wat denken jullie?
als het nog onregelmatig was ok, maar op zich heb ik gewoon een langere cyclus, niet echt onregelmatig.
zal ik maar gaan tempen dan, want om nu 3 maanden niet te proberen, vind ik veel te lang. moet ik nu al beginnenmet tempen? ben sinds gisteren ongesteld, na een cyclus van 34 dagen.
bedankt meiden,
Groeten,
Adren

Hoi Adren

wat een onzin verhaal van jou ha zeg! Het kan toch zijn dat je inderdaad gewoon een langere cyclus hebt? Met tempen kan je gewoon direct beginnen. Als het goed is, is je temp nu laat ivm ongi. Deze blijft laag tot ongeveer 24 uur na je eisprong. Alsje een eisprong hebt dan zie je dit dus de volgende dag een een tempverhoging van 0,3-0,5 graden.

Je kan ook een ovulatietest gebruiken. Deze werkt proactief. Dus als de test positief is, weet je dat je eisprong eraan zit te komen en dan kun je nog gericht klussen ook! Wel duur, 30 euro voor 7 teststaafjes. En als je een onregelmatige cyclus hebt is het dus wat lastig.

Succes
Anne

Hoi,

Inderdaad een erg raar verhaal van je ha. Volgens mij hoef je je nergens zorgen om te maken! Ik zou wel een ovulatietest gaan gebruiken. Je hebt de dure (bijv. van Clear Blue) maar je hebt ook de maybe baby. Deze kun je oneindig gebruiken en kost 30 euro.

Succes!!

Groetjes Ina

Hoi Adren,

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord hoor. Ik zit in dezelfde situatie: heb na mijn miskraam en curettage voor de 5e keer een menstruatie gehad. Het schommelt tussen de 32 en 35 dagen, het lijkt nu iets korter te worden. Ik gebruik de ovulatietest van Clear Blue. Inderdaad duur, maar wel erg duidelijk. Wat rot dat je huisarts nu iets zegt waar je eigenlijk van schrikt. Volgens mij is het onzin.
Groetjes,
Sonja

onwijs bedankt voor jullie reacties.
ik heb de maybe baby inderdaad, kan ik die anders weer oppakken, ik heb het na mijn miskraam niet meer gebruikt. ik zal de ovulatietesten nog even uitstellen.
ja, die h.a tegenwoordig. als ze iets niet weten, dan is het een virus, en nu weer dit. ik ben in ieder geval weer een stuk positiever.
bedankt,
Adren

Terug
Bovenaan