H&M newborn kleertjes

<p>Hallo, </p><p>Afgelopen week heb ik geshopt voor de baby. Bij de H&M heb ik een aantal leuke setjes gekocht. Nu bedenk ik mij eigenlijk dat het bijna alleen maar rompertjes (lange mouwen), broekje, mutsje zijn (zo'n kant en klaar setje). Er zit geen extra truitje bij. Is dit wel warm genoeg? Want ze hebben dan in principe alleen een rompertje aan en geen extra laagje. We verwachten de kleine eind april. Graag wil ik jullie mening! Bedankt!</p><p>M.</p>

Ik denk dat alleen een rommpertje te koud is. Ik heb altijd een rommpertje met iets er boven op aan. 
Helemaal in het begin omdat ze dan hun eigen temperatuur nog niet goed kunnen regelen. 
Hier werdt gezegd je moet de kleine altijd 1 laagje kleding meer aan doen als wat jij zelf aan hebt. 

Wat andere al zeggen inderdaad.... dat is voor een babytje te koud. Moet je voor nood nog een keer shoppen voor leuke shirtjes die erbij passen ?

Het hangt er natuurlijk maar vanaf wat de temperatuur is tegen die tijd. Ik heb mijn kleintje regelmatig alleen een romper met lange mouwen en een broekje aan gedaan hoor.  

Terug
Bovenaan