h en m

A

Anoniem

Guest
Vanochtend kregen wij de voorjaarsbrochure in de bus en er staan echt zulke leuke kleren in dat ik eigenlijk meteen wil bestellen!
Ik heb nog nooit bij H&M besteld, want ga meestal gewoon naar de winkel. Maar dat is hier best ver vandaan. Dus nu is mijn vraag: Heeft iemand van jullie al eens besteld bij H&M en ging het goed?

Alvast bedankt!
Groetjes Babybelle

Mijn schoonzusje doet het vaak en dat gaat bij haar altijd goed!

groetjes Mariska

hoi hoi,
een vriendin van me besteld ook regelmatig en bij haar gaat het ook goed!
Ik heb em hier dichtbij, dus kan af en toe ff binnen wippen!

Niet te veel geld uitgeven he?

gr. Saskia.

Hi,

Ik hoor hier helemaal niet thuis maar lees toevallig je berichtje.
Ik ben een van de mensen die heel trouw en vaak besteld bij H&M en het bevalt prima, levertijd is wel wat langer, maar je krijgt gelijk te lezen wanneer het verzonden gaat worden en de dag voor verzendig een trackingcode, zodat je weet welke dag het bezorgd gaat worden.
Dus mijn advies, gewoon doen, lekker bestellen en lekker makkelijk in huis.
Ik heb gisteren toevallig weer een hoop kleding besteld half januari wordt het dan verzonden.

Alice
mv Eva 27-9-08

Bij mij zit er (gelukkig) een hele grote H&M in het centrum dus meestal haal ik daar alles. Ik heb weleens online besteld toen ze in de webshop goede uitverkoop hadden die in de winkel niet aanwezig was. En die bestelling ging prima! Dus het is zeker een aanrader.

Ik heb moeite met de maten van H en M. Ik ga dus liever naa de winkel zelf.
Ik heb geregeld wat moeten ruilen of terug moeten sturen en aangezien ik de levertijd erg lang vind bij H en M, ga ik gewoon naar de winkel!!

Maar de kwaliteit vind ik wel goed ten opzichte van de prijs!!

X Saskia

Terug
Bovenaan