H

Bij ons zeiden ze met de 20 weken echo een meisje. Later, met 30 weken bleek op de pretecho dat het een jongetje is. En inderdaad, we hebben een prachtige zoon gehad.
Zou het gewoon nog een keer laten checken dmv een pret echo als je het graag wilt weten
 
Ze zei wel dat ze eerder tijdens de echo de ballen en piemel gezien had…. Nu bij de foto had hij zijn knietjes teveel bij elkaar zei ze. Ben benieuwd. Nu is het weer spannend ?
 
Stom dat ik nu weer twijfel...Met de pretecho 16,5 weken was ze er heel snel overuit dat het "duidelijk" en jongen is. Daarvoor heb ik best veel mensen los gelaten op de NUb theorie en daar kwam ook unaniem jongen uit. (13 weken echo) Toen moest ik heel erg schakelen, ik had namelijk de heletijd het gevoel in verwachting te zijn van een meisje. Vanmorgen zei ze dus tijdens de echo wel dat ze een piemel en balzakje zag. Nu is die foto voor mij dus meer duidelijk meisje...... Ik denk gewoon verkeerde timing en ook doordat de knietjes tegen elkaar aanzaten het niet goed zichtbaar was.    He lastig! nu nog even spannend, met 26 weken hebben wij een 3D echo. Dan maar afwachten of wij de schaamlipjes of toch het piemeltje gaan zien in 3D haha... 
 
Terug
Bovenaan