HA bezoekje

He dames (en kimpansee wat lief dat je aan me dacht :))

vandaag dus bij de ha geweest en verhal verteld. Ze reageerde eerst een beetje lauw, maar bleek toen heel hard aan het nadenken en dus geconcentreerd afwezig. Uiteindelijk heeft ze besloten dat ik een bloedtest moet laten doen op prolactine en schildklier om te kijken waarom mijn cyclus dus niet ok is. Zeker omdat ik voordat ik ooit met de pil begon normaal regelmatig was en nu al 8 weken niet ongesteld (nee nog steeds niet) dus niet normaal is. Had haar ook verteld over het verhaal als je cyclus langer dan 4 weken duurt dat je dan misschien geen ei sprong had. Dat geloofde zij verder niet zo, althans die conclusie is wel erg snel getrokken. Nu ff afwachten (duurt 1 week die uitslag) en toch maar gaan temperaturen. Vreselijk dat wilde ik eigenlijk vermijden maar goed.

Maar ja nog niks wijzer dus. Succes allemaal.
 
Hoi A,
Nog even over die conclusie van jouw ha van die eisprong, dat is echt niet zoals zij zegt hoor. Ik heb ook hele onreg. cycli en mijn gyn bevestigde mijn vermoeden meteen, dat ik geen eisprong heb. Zelfs de meeste cycli van langer dan 35 dagen hebben geen eisprong!!! Dus laat jezelf niets wijmaken en vraag als het nodig is gewoon een doorverwijzing naar de gyn, die heeft er veel meer verstand van en kan je beter verder helpen. Succes.
Liefs, Anke
 
he amsterdamned!

wel balen dat je moet tempen enzo, maar bekijk het van de positive kant.....er wordt nu wel wat gedaan!!!
beter iets als niets. en als dit als gevolg heeft dat je in de toekomst regelmatig ongi wordt is dit alleen maar goed natuurlijk!!

succes ermee

xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan