Ha Bren. Alles goed!?????

A

Anoniem

Guest
He Bren

Gaat alles goed!!???? Al een tijdje niet gesproken.
Ben even een aantal dagen niet op het forum geweest.
Verstand op nul gezet en even met andere dingen bezig geweest!!!
Ben inmiddels nog niet ongi!!! Heb de huisarts gebeld en mag maandag langs komen!!
De assistent  had het over een klein inwendig onderzoekje!!????
Joost mag weten wat ze dan gaat doen, zoeken!!??
Nou ik hoop  dat jij je nog steeds goed voelt en optimaal geniet van de zwangerschap!!!
Je hebt toch nog niet alle winkels leeg gekocht he!!!!
En zijn er inmiddels al meer mensen op de  hoogte!!! Vrienden en familie!!
Nou ik hoop je toch weer snel te  horen!!!
Ik heb dat geklets toch wel een beetje gemist. Het was eigenlijk  even mijn hart luchten en natuurlijk met iemand er over te babbelen die het helemaal begrijpt!!!

Nou hopelijk tot gauw  
Groetjes kus  Moppie    

Hoi Moppie,

Ik heb 2 weken geleden en vorige week dond. ook een inwendig onderzoek gehad bij de HA. Ik was toen 4,5 week overtijd. Hij gaat dan aan je baarmoeder voelen en tegelijker tijd op je buik drukken. Zo kan hij event. veranderingen aan je baarmoeder voelen. Niks engs en doet geen pijn!!!! (heel belangrijk) Bij mij was mijn baarmoeder hard en vergroot en de HA dacht dat ik zwanger was (ondanks de 5 nega. testen) Helaas voor mij ben ik afgelopen zaterdag ongi geworden

Hopelijk voor jou goed  nieuws
Ikvoor je

yara

Hey wijfie

Das zeker een tijdje geleden.. ( t is maar een paar dagen maar goed hahaha )
Ik heb je wel gemist hoor! Ik hoop voor je dat het allemaal goed zit en dat je mij toch gauw ook kan vertellen dat je zwanger bent.. Al vind ik het geen probleem om een maand of meer op je te wachten hoor! Dan kunnen we later lekker keutelen over wat jou te wachten staat hihi!!

En mijn ouders weten het, en schoonouders natuurlijk.. Mijn tante want die was bij mijn ouders toen ze het hoorden! En een vriend waar ik echt nooit iets voor geheim kan houden... hahaha!

Ik geniet maar een beetje om eerlijk te zijn want ben wel een beetje bang hoor..
T is wel 1 op 7 kans dat het wél mis gaat.. En ik voel bijna niks anders dan normaal, ja ik ben sneller moe en heb soms nog wel dat ongi gevoel. Verder niet veel bijzonders. Ben denk ik pas een beetje gerust als ik echt wéét dat het goed gaat. Maar ik hou je verder op de hoogte en ik denk aan je hoor!

xxx Bren.

Ha Bren

Ben ik weer. was het echt zo kort geleden!!! hahaha
Het leek wel een eeuwigheid (T'wachten duurt lang als je op je ongi wacht of niet natuurlijk)

Maar goed ben nog geen spat verder. Lettelijk en figuurlijk dan he!!!uuuuhhhhbahh
Dacht gister ongi te worden. Mijn afscheiding(ja ff een vies praatje hoor) leek roze rood maar inmiddels bijna 24 uur verder niks meer gezien.
Wel super ongi gevoel, jaja en dat dus al ruim 2 weken!! Gewoon k** dus!!
maandag naar de huisarts had je het gelezen!! Ben erg benieuwd wat die van mijn zooitje te zeggen heeft!!!
De kinderwagen is praktisch al uitgezocht(ja nu alleen het kind nog)hahaha
Helaas(maar goed ook) hebben we er niet altijd wat over te zeggen en is een zogenoemde PLANNING al helemaal uitgesloten!!
Nou ja meid ik hou je op de hoogte.
Fijn weekend en misschien heeel misschien laat ik me morgen avond weer even horen oke!!!

He enne beloof me dat je geniet!!! We gaan van het beste uit hoor!!!!

Groetjes Moppie

Ha Bren

Ben ik weer. was het echt zo kort geleden!!! hahaha
Het leek wel een eeuwigheid (T'wachten duurt lang als je op je ongi wacht of niet natuurlijk)

Maar goed ben nog geen spat verder. Lettelijk en figuurlijk dan he!!!uuuuhhhhbahh
Dacht gister ongi te worden. Mijn afscheiding(ja ff een vies praatje hoor) leek roze rood maar inmiddels bijna 24 uur verder niks meer gezien.
Wel super ongi gevoel, jaja en dat dus al ruim 2 weken!! Gewoon k** dus!!
maandag naar de huisarts had je het gelezen!! Ben erg benieuwd wat die van mijn zooitje te zeggen heeft!!!
De kinderwagen is praktisch al uitgezocht(ja nu alleen het kind nog)hahaha
Helaas(maar goed ook) hebben we er niet altijd wat over te zeggen en is een zogenoemde PLANNING al helemaal uitgesloten!!
Nou ja meid ik hou je op de hoogte.
Fijn weekend en misschien heeel misschien laat ik me morgen avond weer even horen oke!!!

He enne beloof me dat je geniet!!! We gaan van het beste uit hoor!!!!

Groetjes Moppie

Huu hoe is het mogelijk om 1 tekst 2 keer te plaatsen!!?????

Moppie

Terug
Bovenaan