Ha bren hier Moppie

A

Anoniem

Guest
Hallo dan

Weer even een klein berichtje over de stand van zaken.
Er is bij mij nog niks te bekennen. Hoop nu eigenlijk wel op een beetje misselijkheid, raar he!!
Ik heb de nodige informatie even op gezocht over dat ongi gevoel.
T'is erg irritant constant naar de wc zal het wel of niet????
Je kent het wel. Daar stond dus een stukje dat dat ongi gevoel ook een teken kan zijn van de zwangerschap(ben dus nog niet veel wijzer, het kan dus nog 2 kanten uit!!!!) Dus ja er is nog hoop, wat steken zo nu en dan die zitten me ook erg dwars!! (hoe gek kan een mens zich maken?!!!!)
Dus we zitten nog in spanning. Jij ook nog zeker!!???
Ook ben ik de afgelopen week erg moe. Maar heb zondag op maandag nacht weinig geslapen was nl voor een bevalling op geroepen!!!! En die uurtjes nog niet erg in gehaald!
Wat moeten we nu weer met DIE info. T kan nog steeds 2 kanten uit!!
Nou nogmaals laat mij maar ff lekker kotsen hahahahaha
Je zal wel denken die is gestoord??!!

Nou bren laat je je snel weer even horen!!! En dat we maandag beide goed nieuws mogen hebben de zenuwen hebben ons genoeg gepest!!!

Doei doei tot gauw Moppie

Hey wijffie!
Ik ben het H-E-L-E-M-A-A-L met je eens.. ik wil meer duidelijke tekenen! Haha en kotsten vind ik dan ook best !   Heb zoals jij ook en dan vooral in de ochtend last van een soort van menstruatie pijn. Weet je wel dat het net op gang gaat komen. Maar als ik dan naar de wc ben geweest is er niks te bekennen. Gelukkig maar!
Alleen voel ik mezelf soms wel een beetje belachelijk... Sta in de spiegel te kijken of ik iets "anders" zie aan m'n lichaam.. hahaha
Zijn mijn bosten nou groter of niet? En m'n tepels dan.. zijn die nou nog hetzelfde? Zodra ik dat gedaan heb denk ik bij mezelf ik lijk wel gek haha ze moesten me is zo zien staan! Maar ja ik ga morgen ochtend een test doen en ik ben reuze benieuwd. Je zal haast wel denken dat het raak MOET zijn want ik heb een heel regelmatige cyclus. 28 dagen soms 27 of 29 maar echt niet langer. Dus ik ben heel zenuwachtig.

Weet je dat ik ook best wel bang ben dat die test gewoon weer is negatief is?
Bah ik moet er niet aan denken zeg.. pff.. ga morgen gewoon die test doen en dan laat ik het meteen hier weten goed?

Spreek je gauw en succes ermee he!

Kus Bren.

Haai zeg!!

He je slaapt toch wel uit zeker!!!??? Of moet je werken ik namelijk wel.
Tot half 2 dan ga ik gelijk kijken of je al nieuws hebt!!!!!
Ik wil graag met de eer strijken de eerste(tweede) te zijn die het weet!!!! Hahahaha
Nou ik ga vannacht heeeeel hard duimen en hopen op een goeie test!!! Dan kom ik je maandag achterna met hetzelfde goede nieuws!!!!

Nou slaaplekker als ik je niet meer spreek en tot morgen een uurtje of 2!!!!!!

Moppie  

MOPPIEEE!!!!
HET IS EEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hahahaha

ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb vanmorgen om half 7 al getest en het duurde niet eens 10 sec of er kwam gewoon al een hele dikke vette streep!

Ik ben zo blij!! En ik hoop zo dat jij ook zwanger bent! Ik wil je niet missen hoor in deze balangrijke fase van mijn leven. En ik duim me helemaal gek voor je meid!!!

Ik kana het niet laten.. ik ga nu een ZWANGER stukje schrijven hierboven.

Heel veel kusjes en een mega knuffel voor jou!

xx Bren,

wat betreft dat kijken in de spiegel....dat doe ik ook hoor dus dat is niet zo raar :)

Terug
Bovenaan