A
Anoniem
Guest
Hallo dan
Weer even een klein berichtje over de stand van zaken.
Er is bij mij nog niks te bekennen. Hoop nu eigenlijk wel op een beetje misselijkheid, raar he!!
Ik heb de nodige informatie even op gezocht over dat ongi gevoel.
T'is erg irritant constant naar de wc zal het wel of niet????
Je kent het wel. Daar stond dus een stukje dat dat ongi gevoel ook een teken kan zijn van de zwangerschap(ben dus nog niet veel wijzer, het kan dus nog 2 kanten uit!!!!) Dus ja er is nog hoop, wat steken zo nu en dan die zitten me ook erg dwars!! (hoe gek kan een mens zich maken?!!!!)
Dus we zitten nog in spanning. Jij ook nog zeker!!???
Ook ben ik de afgelopen week erg moe. Maar heb zondag op maandag nacht weinig geslapen was nl voor een bevalling op geroepen!!!! En die uurtjes nog niet erg in gehaald!
Wat moeten we nu weer met DIE info. T kan nog steeds 2 kanten uit!!
Nou nogmaals laat mij maar ff lekker kotsen hahahahaha
Je zal wel denken die is gestoord??!!
Nou bren laat je je snel weer even horen!!! En dat we maandag beide goed nieuws mogen hebben de zenuwen hebben ons genoeg gepest!!!
Doei doei tot gauw Moppie
Weer even een klein berichtje over de stand van zaken.
Er is bij mij nog niks te bekennen. Hoop nu eigenlijk wel op een beetje misselijkheid, raar he!!
Ik heb de nodige informatie even op gezocht over dat ongi gevoel.
T'is erg irritant constant naar de wc zal het wel of niet????
Je kent het wel. Daar stond dus een stukje dat dat ongi gevoel ook een teken kan zijn van de zwangerschap(ben dus nog niet veel wijzer, het kan dus nog 2 kanten uit!!!!) Dus ja er is nog hoop, wat steken zo nu en dan die zitten me ook erg dwars!! (hoe gek kan een mens zich maken?!!!!)
Dus we zitten nog in spanning. Jij ook nog zeker!!???
Ook ben ik de afgelopen week erg moe. Maar heb zondag op maandag nacht weinig geslapen was nl voor een bevalling op geroepen!!!! En die uurtjes nog niet erg in gehaald!
Wat moeten we nu weer met DIE info. T kan nog steeds 2 kanten uit!!
Nou nogmaals laat mij maar ff lekker kotsen hahahahaha
Je zal wel denken die is gestoord??!!
Nou bren laat je je snel weer even horen!!! En dat we maandag beide goed nieuws mogen hebben de zenuwen hebben ons genoeg gepest!!!
Doei doei tot gauw Moppie