Ha die Claudy!

Lieve Claudy
Hier ben ik weer. Het is echt heet buiten. Ik heb helemaal niet gecomputerd. Hoe is het ermee? Al bijna negen augustus, echt spannend.
Ik heb helemaal teruggeklikt naar je vorige berichtje. Ja, ik ben ook nog jong hoor! haha ook jonge mensen geloven :) Mijn man is ook nog maar 25. Bijna 26. Ik hou niet van verjaardagen!! Al die visitie die perse wil komen! Hoe was je weekend trouwens? Was het gezellig? Heb je ook nog geshopt? Veel liefs, Leah

Hee Leah!!!

Ik had je al gemist maar heb zelf ook niet veel achter de pc gezeten, lekker genieten van het weer voor je het weet is het weg!

ja het wordt ne echt spannend de 9e naar de gyn en hopelijk ben ik dan ook een dag overtijd dan is namelijk mijn NOD. ik laat me dit keer niet gek maken ondanks dat ik een paar keer misselijk geweest ben, maar heb het vandaag niet gehad. Dus gewoon rustig afwachten. Het is niet anders.

Ik vier mijn verjaardag ook niet hoor. Maar meestal komen mijn moeder en broers langs, dus blijft het gezellig maar klein. Mijn zus zie ik niet zo vaak meer, ze zwerft overal en nergens rond in Rotterdam en slaapt bij vrienden. Ze heeft namelijk schizofrenie en zit nog in de ontkenningsfase dus wil ze geen hulp. We hebben al zoveel gedaan maar het mocht niet baten.... Maar het gaat wel goed met haar af en toe komt ze bij moeder langs en wordt weer verzorgd. Maarja dit moet geen depri berichtje worden!

Ons weekend is in de soep gelopen; we hebben onderweg naar de carnaval een auto ongeluk gekregen en konden niet verder. Gelukkig dragen we altijd de gordel en was onze snelheid maar 40km/h. Dus hebben we alleen blik en motorschade. Gelukkig geen gewonden!!! Allemaal door een idioot die wilde keren op een weg waar dat niet mag en ook nog na een bocht!! Snap zulke mensen niet hoor, rij dan een stukje door tot waar je wel veilig kan keren, maarja wat doe je eraan?

Hoe gaat het met jullie (drietjes) en met verhuizen??? Verloopt alles nog op rolletjes? Spreek je later weer!

Veel liefs en knuffel,
Claudy

Terug
Bovenaan