ha die Claudy!

Lieve Claudy, hoe is het ermee? Weet je al meer? Wat kan de tijd soms langzaam gaan. Wel handig trouwens dat je zelf precies weet wanneer je vruchtbaar bent. Bij mij is het ook best wel gemakkelijk want mijn cyclus is precies 28 dagen en dan ben je rond dag 14 vruchtbaar. Het klopt iedere keer. Dat scheelt inderdaad een hoop geld met al die testen die je anders moet kopen.
Ik heb ook 3 jaar VWO gedaan en daar had ik ook Latijn en Grieks, dat was best leuk, alleen was het Latijnse boek een beetje saai. Maar ik heb er nog best veel van onthouden.
Van het weekend heb ik de dvd van The Passion of The Christ gezien die een poosje terug in de bioscoop was. Hij was heel indrukwekkend vond ik zelf en ook zielig maar sommige stukjes ook heel eng! Daar heb ik maar niet naar gekeken want ik ga daar altijd eng van dromen. Als ik een film kijk en hij is eng, dan blijf ik er maar aan denken als ik naar bed ga. Ik lees ook maar nooit al te spannende boeken voor het slapen gaan ;-)
Waar heb jij die hierogliefenstudie eigenlijk vandaan? Ik heb er eigenlijk nog nooit echt van gehoord dat je dat kunt gaan doen. Wel leuk dat dat bestaat.
Welke taal spreken ze in Kaapverdie? Spaans? Of Engels? Of hebben ze een hele eigen taal?
Ik ben blij dat ik niet hoef te werken voorlopig en dat ik lekker thuis kan blijven. Als je een hele leuke baan hebt, is dat wel anders natuurlijk. HEt is echt ideaal als je je nooit verveelt op je werk! Donderdag heb ik trouwens een echo, dan weten we ook of het een jongen of een meisje wordt. Ik denk zelf een jongetje.
Ik mail hopelijk snel weer!!! Veel liefs, Leah

Heeeee Leah,

Je hebt weer een pc gevonden!

Mijn ei was dus echt op dag 26 want mijn temperatuur is nu 5 dagen al hoog dus wat ikvoel klopt. Ja dat vindt ik echt handig geen rare fratsen om elke keer weer in de goeie periode te klussen. Nog een week en dan weet ik meer.

O the passion of Christ wilde ik gisteren huren maar omdat we best moe waren huur ik hempas in het weekend. Dus hij was wel goed? Viel het taalgebruik mee? Want het zijn talen die bijna niemand kent (armeens, latijns en hebreeuws). Ik ga hem zeker kijken. De enige film die ik echt nooit meer wil zien is the Excorsist. Die vondt ik echt vreselijk, zo echt. Daar heb ik nachten van wakker gelegen. Gelukkig was dat lang geleden dus denk er niet meer aan.
Spannende boeken hou ik wel van maar meer in de trant van Nicci French ed. Ook heb ik alle boeken van Robin Cook. Hij is een arts die spannende boeken schrijft op het medische vlak zoals Outbreak (aapje die Ebola verspreidt). Dat vindt ik heerlijk om te lezen.

Na mijn reis naar Egypte wilde ik erbij gaan studeren om Egyptoloog te worden maar dat kan niet in deeltijd dus houdt het op. Om er toch mee bezig te zijn heb ik het boek Hierogliefen ontcijferen en lezen gekocht en ben zelf aan deslag gegaan. Volgend jaar wil ik wel een aantal lessen op de universiteit gaan volgen om mijn kennis te verdiepen.

Op Kaapverdië spreken ze een dialect van het portugees (net als fries maar dan niet zo erg dat je het niet verstaat). Maar je kunt wel talen verstaan diie gebaseerd zijn op het spaans. Erg makkelijk voor op vakantie bijvoorbeeld.

Wat spannend! Hoe kom je op het idee dat je een jongen krijgt? Een gevoel dat je gewoon hebt? Je eerste is toch ook een jongen? Ik ben benieuwd, mag ik het weten of hoe je het geheim tot aan de geboorte?

Nog even en ik ben een kwart eeuw!! Hahahahaa, moet nu al gaan verzinnen wat ik wil hebben, sommige familieleden hebben al naar een verlanglijstje gevraagd. Nou ik weet echt niets heb al wat ik wil: liefde, huisje, katten.... Alleen het kindje ontbreekt maar daar kunnen ze me niet meehelpen. hahahha. Dus moet nog hard gaan nadenken.

Hopelijk tot gauw!!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan