Ha die Sweety!

ha meis!

En, hoe voel je je? Heb ik nu goed begrepen dat je intussen al een eerste echo hebt gehad, of gaat dat deze week op je afspraak gebeuren? Ow, ik ben zo benieuwd of je al zover bent dat je het hartje kunt zien kloppen, da's zo verschrikkelijk mooi!
Heb je trouwens een leuk familieweekend gehad? (Ja ja, dat heb ik meegekregen hoor!)

Hier alles goed, wel erg moe. Mijn buik is alweer megagroot (nu bij 32 wk net zo groot als de vorige keer bijna op het eind!), we zijn heel erg druk en dan nog zo'n klein lief mannetje hè, dat razendsnel van A naar B kan, het liefst alles wat niet mag uitprobeert en dat nog getild moet worden omdat hij nog net niet zelf durft te lopen (plankenkoorts!!!). Hij is trouwens verschrikkelijk lief en geweldig en super en enz.

Hoe is het met Justin? Gaat alles naar wens? Ik begreep trouwens dat jullie de bruiloft uitstellen, zodat jullie dan met z'n vieren zijn! Kan me goed voorstellen hoor.

Hé, ik ga maar gauw slapen, het is alweer ontzettend laat....
Ik ben benieuwd naar de uitslag van je afspraak en hoever je nu precies bent. Onze tweede kindjes kunnen straks exact een half jaar schelen, grappig he. Ik ben op 3-8 uitgerekend....

Liefs en knuffel,
Tess

hee Tess,

wat leuk om jou weer eens te spreken meis!! bedankt voor mijn eigen topicje hahaha. het gaat goed, ik mag woesdag naar de Vk en krijg dan snel een echo binnen 2 weken...dus nog ff gedult...maar ik voel dat het deze keer goed is want ben al zo dik hahahaha ik lijk wel 4 maanden hoor! we moesten het ookal zeggen tegen iedereen, want ik kreeg echt al vragen. Maar oke, verder gaat alles goed. Justin loopt en is zoef de haas hahahaha hij is nu 79 cm en weegt 9200 gram. En Christian?
verder brabbelt hij er lustig op los en is het een vrolijk ventje. Ik ben denk ik zelf idd in de 1ste week van februari uitgerekend, maar weet het nog niet precies. Als ik het weet typ ik je! Hoe voel jij je verder?? veel klachten?? Je hebt al bijna verlof he, wat gaat het toch snel! Ik weet nog dat je typte dat je net weer zwanger was joh!! pfffffffff

fijne avond en tot gauw!

liefs sweety en kus op je buik!

Ha meissie!

Fijn hè, die opgezette darmen, hahaha. Heb je veel reacties gekregen?

Wauw wat gaat jouw Justin super zeg! Christian doet het ook geweldig. Wél grappig om te zien dat hij zo verschrikkelijk snel was met kruipen, maar dat hij nu de tijd neemt. Hij heeft net enkele aarzelende stapjes gezet en het is nog erg moeilijk chocola te maken van zijn gebrabbel. Hij babbelt op zich heel wat af (erg gezellig!!!), maar waar hij het nou toch over heeft...??? Ik moet er vaak om lachen, want met een ernstig snoetje wijst hij iets aan en zegt telkens hetzelfde 'woordje', maar even later gebruikt hij hetzelfde 'woordje' voor heel iets anders...
Hoe voel je je verder? Misselijk, moe, gevoelige borsten.... Of valt het allemaal wel mee? Ik ben blij dat je er dit keer zelf zo'n goed gevoel over hebt, dat zegt doorgaans genoeg!!! Inmiddels heb je natuurlijk de echo gehad. En en en en ????

Dikke knufffffffffff van
Tess + voor jullie

Christian zwaait naar Justin....

haaaaaaaaaaai!!!

ja veel leuke reacties gelukkig ahahha maar ben ookal echt dik lol. En heb verder nergens last van, geen pijntjes, moe, ziek of wat dan ook...niks dus. had ik bij justin ook niet. hopelijk komt het ook niet. ben nu bijna 7 weken dus tja we zien wel. heb donderdag mijn 1ste echo. duimen dus dat ik een mooi hartje zie!! wat fijn dat christian het zo goed doet!! zal nu wel zwaar zijn he, zo met een ukkie die nog net niet loopt dus tillen en dan zon dikke buik...ben blij dat justin loopt. hoe voel jij je verder?? bijna verlof toch?/

liefs sweety

Justin zwaait terug naar Christian

Hé hallooohooo!

Hoe is het met je meid? Ik las in een topic van jouzelf dat je een geweldige echo hebt gehad - ben zo blij voor je!!!!!!!! Gaat het allemaal nog steeds goed? Niet misselijk enzo?

Hier is het een tijdje wat minder geweest ivm bekkenklachten. Nu Beebje begonnen is met indalen gaat het iets beter. Bovendien loopt ons mannetje inmiddels! Dat gaat zelfs al zo goed dat ik hem nu al niet meer bij kan houden, hahahaha! Maar goed, ik kan dus niet wachten tot ik de bevalling heb gehad. Van mij mag Beebje ietsje eerder komen, net als grote broer.

Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
Hele dikke knuf voor jullie allemaal
van Tess +

he tess!!

hier gaat alles prima, nergens last van hoor, ik fiets er zo doorheen hahahahaha over 1,5 week alweer mijn 12 weken echo...spannend dus! wat fijn dat christian nu loopt, scheelt een hoop he, vind ik ook!! veel oefeningen doen voor je bekken doe ik nu al en helpt echt he. hoe voel jij je verder?? heb je al verlof|?/ en ben je al uit de namen?? hahahaha

liefs knuffelllll sweety

Haaaallllooooo!!!!

Ben even weggeweest.... om een zoon te krijgen!
Ben weer eerder bevallen (nu met 37 en een halve week), weer eerst gebroken vliezen, maar uiteindelijk een keizersnee omdat meneer niet helemaal goed lag waardoor de ontsluiting niet vorderde. Alles goed gegaan en nu dus helemaal verliefd op zoon nr. 2! We hebben hem Timo genoemd!

Hoe gaat het intussen met jou? Je begint nu lekker op de helft van je zwangerschap af te stevenen! En hoe was je 12 weken echo? Ben ook benieuwd of je je beeb al hebt kunnen voelen. Meestal voel je dat de tweede keer wat eerder omdat je al weet wat je moet voelen. En volgens mij heb je Justin toen ook al vrij vroeg gevoeld, toch?
Ben benieuwd hoe het met je gaat!!!

Liefs en knuffff van ons!
Tess en haar mannen

he Tess!!!

gefeliciteerd meis met Timo!!! ik was al vaak aan het neuzen of ik al wat zag, wat heerlijk joh weer te vroeg bevallen...stiekum wel jaloers hahahah maar een keizersnede is toch niet niks!! doe rustig aan en geniet van je zoon(en)
hier alles goed alweer ruim 13 weken!! gaat prima en voel niks ahhahaha tot gauw en laat ff weten hoe het gaat/?

liefs sweety

Terug
Bovenaan