ha even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Ha meiden

Ik ben Chientje en 24 jaar. Zo lang ik me kan herinderen wil ik al graag moeder worden. Ik geef op dit moment kinderyoga lessen en daar haal ik natuurlijk veel voldoening uit, naast me werkzaamheden op het callcentrum.
Inmiddels zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen en mag ik eindelijk stoppen met de pil van hem. Nog 5 te gaan en dan naar 10 jaar eindelijk dat ding de deur uit.

Maar nu vindt ik het heel spannent worden, ik heb de hele tijd vlinders in mijn buik. Hadden jullie dat ook. Vindt het ook moeilijk om het niet meteen van de daken te schreeuwen maar we willen het nog even voor ons zelf houden dadelijk duurt het nog een jaar. Kent iemand dat gevoel?

groetjes Chandra

Allereerst welkom op dit forum.
Hier kun je vanalles kwijt over het zwanger worden, maar over andere dingen natuurlijk.

Het is toch wel een beslissing van jullie samen he om een kindje te krijgen?
Omdat je schreef dat je nu eindelijk van je vriend mag stoppen met de Pil.
Daar heb je toch zelf ook wel een keuze in lijkt mij.

Mijn man en ik gaan binnen een maandje beginnen voor ons eerste kindje.
Ik vind het ook spannend, maar ook heeeeeeeeel erg leuk.
Ik heb al aan best wat mensen verteld dat we binnenkort ervoor gaan.
Maar nog niet aan mijn schoonouders, die mogen het pas weten als ik 3 maanden zwanger ben, anders wordt ik vast en zeker gek van ze.

Veel plezier op het forum en succes met het maken van een kindje.

Liefs, Nadine.

hey hye

hartelijk welkom hier!!!! het is hier errug gezellie!! en ja tuurlijk ben je helemaal gelukkig als je eindelijk stopt!! haha !! kus kus

Dag Chandra,

Wat leuk voor je! Ik kan me voorstellen dat je het wel van de daken wilt schreeuwen. Het is zo leuk om er met z'n 2-en voor te gaan. Ik neem aan dat jij al langer wilde en dat je vriend nu ook 'voor' is en dat hij het goed vond om met de pil te stoppen?

Nu maar es wachten tot je cyclus weer 'normaal' is. Ben heel benieuwd hoeveel tijd er tussen je eerste echte ongi (dus niet je pil-ongi die je na het stoppen met de pil gaat krijgen) en de volgende zit. Bij mij waren dat 35 dagen. Je hoort wel es dat dat wel een paar maanden kan duren!

Ik wens je heel veel plezier bij het klussen en hopelijk raak je gauw zwanger!

Groetjes,
Marian

ha meiden

Natuurlijk wild ik al veel eerder maar tja je hebt er wel twee voor nodig.
Vindt het wel erg fijn dat ik er met andere meiden over kan praten nu, we hebben besloten het nog even voor ons te houden zodadelijk lukt het niet en zijn we jaren bezig.

Oja ik was vergeten te vertelen dat ik woordblind ben dus als jullie spellingfouten tegen komen sorry

groetjes Chandra

Geeft nix, welkom hier!

Ik snap helemaal wat je bedoelt met dat je het voor je wilt houden, maar toch ook weer  niet en vandaar dat dit forum een uitkomst is. Superverslavend!!

Ik was die pil 2 jaar geleden al beu, dus ontpillen hoefde ik niet meer toen wij 7 maanden geleden aan onze kinderwens gingen werken. Niet dat dat iets uitmaakte want ik ben nog steeds niet zwanger (althans niet dat ik weet ).We klusten elke maand rond de verkeerde datum, ontdekte ik vorige maand na het gebruik van ovu-testen en tempen. Zit nu een kleine week voor mijn nod, dus spannend!!!

Succes en veel forumplezier!

Groetjes, Tammy

Terug
Bovenaan