HA Flesvoeding

A

Anoniem

Guest
Hey meiden...

Mijn dochter is nu 8.5 maand en krijgt van het begin af aan BEBA HA 2voeding(3 flessen)
Ze krijgt al vanaf 4 maanden fruit en groentehap..nu krijgt ze  tussendoor een lange vinger of een rijstewafel en savonds na haar groentehap een danoontje!
Ze kan overal tegen en heeft nog nooit een allergische reactie gehad op iets..kan ik nu gewoon overstappen op de gewone BEBA   2 opvolgmelk..want het scheelt toch best veel in prijs,per pak is dat toch 4 euro?

Hoop iets van jullie te horen..

Groetjes Wendy (Nina 2 mei)

Hoi Wendy,

Het merk flesvoeding dat jij gebruikt ken ik niet. Wij gebruiken Nutrilon. Tot onze dochter een half jaar was hadden wij ook steeds HA voeding. Ook zij reageerd nergens verkeerd op. Nu zijn wij op aanraden van het CB overgestapt naar de opvolgmelk en dan de gewone. Dit is nu al een drie weken geleden en het gaat ontzettend goed. Onze dochter heeft nergens last van gehad.

Groetjes
Inge

Hey Inge...

Thanks voor de reacte..
Ik woon in duitsland en BEBA(nestle) is hier het beste merk net als in Nederland Nutrilon
Maar dan zal ik het ook maar eens gaan proberen als jullie kleine daar ook zo goed op reageerd!
Ben benieuwd..je hoort nog iets

groetjes wendy

Hey Inge...

Nog even een vraagje..welke opvolgmelk gebruik je 2 of 3?
Hoe  oud is jullie kindje?
Met BEBA kan je overstappen op opvolgmelk 3 als je kindje 8 maanden is maar ik gebruik dus nog steeds 2(vanaf 4mnd)
Zal niet zoveel uitmaken denk ik..ze is iedere keer nog verzadigd geweest en groeit goed,hahahaha!

groetjes wendy

quote: wendy 33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 16:41:44'));

Hey Inge...

Nog even een vraagje..welke opvolgmelk gebruik je 2 of 3?
Hoe  oud is jullie kindje?
Met BEBA kan je overstappen op opvolgmelk 3 als je kindje 8 maanden is maar ik gebruik dus nog steeds 2(vanaf 4mnd)
Zal niet zoveel uitmaken denk ik..ze is iedere keer nog verzadigd geweest en groeit goed,hahahaha!

groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ons dochtertje is net 6,5 maand oud dus wij gebruiken nummer 2.
Hebben ze in Duitsland niet iets als een CB waar je na kunt vragen of het kwaad kan om langer door te gaan met nummer 2 dan 8 maanden. Ik heb altijd begrepen dat hoe ouder kinderen zijn (en dus hoe meer ze doen en bewegen) hoe meer voedingswaarden er in de opvolgmelk zit.

Groetjes
Inge

Hoi Inge...

Wij kennen hier in Duitsalnd geen CB,hier ga je gewoon naar de kinderarts met je vragen ed!
Maar dit is net even wat makkelijker he..het forum,hahahaha,ik vroeg het me gewoon af
Maar mijn kinderarts heeft gezegd toen Nina nog maar 4 maanden was en nog HA 1 dronk dat ze dat eigenlijk gewoon tot het 1ste jaar mogen drinken..maar dan moeten ze wel verzadigd raken natuurlijk!
Maar als je merkt dat ze niet genoeg binnen krijgen kan je op andere voeding overstappen!

Thanks voor de reactie...ga morgen meteen de gewone opvolgmelk halen..ze doet het kei goed en reageerd nergens op!

Groetjes wendy

quote: wendy 33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-01-2008 17:29:40'));

Hoi Inge...

Wij kennen hier in Duitsalnd geen CB,hier ga je gewoon naar de kinderarts met je vragen ed!
Maar dit is net even wat makkelijker he..het forum,hahahaha,ik vroeg het me gewoon af
Maar mijn kinderarts heeft gezegd toen Nina nog maar 4 maanden was en nog HA 1 dronk dat ze dat eigenlijk gewoon tot het 1ste jaar mogen drinken..maar dan moeten ze wel verzadigd raken natuurlijk!
Maar als je merkt dat ze niet genoeg binnen krijgen kan je op andere voeding overstappen!

Thanks voor de reactie...ga morgen meteen de gewone opvolgmelk halen..ze doet het kei goed en reageerd nergens op!

Groetjes wendy

Je hebt helemaal gelijk dat je het op deze manier vraagd. Is ook lastig als je elke keer de kinderarts moet bellen. Je vraagt maar raak. Gewoon inderdaad maar overgaan op de gewone opvolgmelk. Hoor graag hoe of het bij jullie heeft uitgepakt.
Succes.

Groetjes Inge

Hoi Wendy,

Ben je al overgestapt? Ben wel benieuwd hoe dat nou bij jullie bevalt.

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan