HA geweest vanmorgen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mijn verhaal weer even een stukje verder.
Vandaag dag 78 en nog steeds op het wachtbankje.
Vandaag naar de HA geweest. Mijn ook mee.
De bloed was goed, echo was niets bijzonders op te zien. Het was een mooie baarmoeder en goede eierstokken.
HA heeft nu doorgestuurd naar de gyn.

20 juni 's morgens moet ik daar naartoe. Mijn man heeft vroege dienst en kan dat niet wijzigen, dus ik moet alleen.

Ook moet ik nog even mijn moeder zien te 'polsen' over het feit hoe zij zwanger is geraakt... tuuelijk door klussen... maar omdat zij PCOS heeft. HA had wel het idee dat de gyn dat behoort te weten en ook of er toen al behandelingen waren... e.d. want dat zou evt. invloed nu kunnen hebben.

HA verwacht bij de gyn dat er niets bijzonders uitkomt, niets ernstigs of extra hulp. Maar puur om alle zorgen even weg te halen. Als ongi alsnog komt kan ik gewoon wel naar de afspraak. Ik heb zo toch wel mijn vragen.

Daarna direct door met werken gegaan en verder nog geen tijd gehad om het te bedenken hoe en wat. Hoe ik mijzelf eronder voel, dus dat dan zo maar even tijdens het eten. Manlief staat nu onder de douche en is de rest van de avond nu wakker en gaat pas om 21 uur weg/aant werk.

Liefs,

Hehe, actie meid! Wat zal dat een opluchting voor je zijn! Het wachten is genoeg geweest, nu vaart erachter!

Liefs Daisy

Wat fijn dat alles goed is...... Toch wel fijn dat je naar de gyn kan. Wie weet is het pcos net als je moeder of heeft de ha hier al naar gekeken.
In ieder geval fijn dat je je vragen kan stellen.

Ik ben zeker blij dat we doorgestuurd zijn. Maar de HA zei wel heel duidelijk, dat hij nu niet gaat ivm uitblijvende zwangerschap (dat mag echt pas na 1 jaar) maar nu echt laat onderzoeken bij de gyn waarom het nu zo lang duurt.

Daarnet met mijn man er over gepraat.
We hebben afgesproken om een lijst te maken met vragen. Aangezien ik alleen daar naartoe moet.

Verder is het voor beiden nu ook wel een beetje het gevoel van 'laat die duivels maar komen, dan kunnen we met een nieuwe ronde beginnen.'
Vinden jullie dit een rare gedachte?

Weten jullie hoe ik met mijn moeder erover kan beginnen hoe het bij haar allemaal is gegaan 23 jaar geleden?

Hebben jullie tips om even dit 'zwanger en deze onzekerheid' op de achtergrond te plaatsen? Misschien dat dit dé STRESS is die ervoor zorgt dat de duivels niet komen....

Ik heb ook zo'n zin om nu weer eens lekker gerookte zalm ofzo te eten. Iets wat tijdens zwangerschap niet mag. Want ik pas me heel de tijd aan. Drink af en toe tijdens menstruatie een glaasje alcohol en verder echt alles wat volgens de richtlijnen mag.
Voel mij zo stom dat ik zo erg qua eten eraan denk, terwijl het tot nu toe toch nog niet gelukt is.

Nu nog iemand in bed leggen, dus ik ga er voor nu even weer tussenuit. Maar eigenlijk zit er nog zoveel tranen en zou ikhet liefst nu buiten willen rennen en gewoon willen huilen.

sorry dames voor deze klaagmuur en deze vragen...

Hoi meid!

Het is helemaal niet raar dat je nu toch eens een keer ongesteld wilt worden. Heel herkenbaar heb ook lang een onregelmatige en lange cyclus gehad.

Goed om je vragen op papier te zetten! Weet je moeder dat jullie bezig zijn? Het is lastig om dot soort dingen te vertellen/ vragen dat vond ik ook. Maar je kan zeggen we zijn bijnde dokter geweest want..........

Ga er vanuit dat je zeker niet zwanger bent en eet en drink gewoon. Als je deze instelling hebt dan verdwijnt het vanzelf wat meer naar de achtergrond. Het is gewoon moeilijk vooral omdat je lichaam niet mee werkt. Het is zo ontzettend herkenbaar.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Ps en klagen mag hier hahaha

Beauty,
mijn ouders weten niet dat we bezig zijn. puur omdat we allebei ook geen vast werk hebben... terwijl ik bij mijn baas op dit moment heel veel uren draai dat voor een 0urencontract. dus daar zijn mijn ouders het dan sowieso ook niet mee eens. de verwachting is dat mijn man dadelijk wel contract voor onbepaalde tijd krijgt in april 2013.

ik begon nu per mail toevallig al het onderwerp aan te snijden van het programma van afgelopen woensdag op RTL4. een vrouw die 15 kinderen heeft en 1 die er 7 heeft maar 8 miskramen heeft gehad. in de mail heeft ze daar verder niet meer op gereageerd. volgende week ben ik er en mijn man is er dan niet bij... dus dan zou ik een opening moeten gaan vinden.
dat is dan 15 juni en 20 juni naar de gyn. dan was het wel fijn als ik het dan zou weten en die info mee kan geven aan de gyn.

fijn dat het herkenbaar is.

gisteren heb ik ook eindelijk gewoon ZALM gekocht. en ik heb een broodje gerookte markreel op. eindelijk na al die maanden weer eens.
het kostte me wel moeite om het te kopen.

klagen is iets wat ik eigenlijk niet wil doen. ik mag allang blij zijn met een forum en met de situatie van doorsturen, maar zeker met de openheid ook met mijn man. :) dus waarom dan nog klagen?

Jeetje meis, wat een heen- en- weer geslinger he?
Ik kan je niet echt helpen, maar over het eten wel: je kunt de eerste 14 dagen van je cyclus gewoon alles eten en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat de tweede helft ook gewoon doe. Je hebt nog geen bloedband met een evt. embryo tot 5 weken, dus het kan geen kwaad.

Sterkte met alle emotionele momenten en het gesprek met je moeder.

Terug
Bovenaan