ha geweest

A

Anoniem

Guest
nou ben weer eens met de buikpijn/misselijkheid naar de huisarts geweest...

hij heeft nu toch maar even naar mijn buik geluisterd en even er op lopen drukken...deed behoorlijk pijn...
maar goed na goed nadenken wat het beste was om te doen en wat het zou kunnen zijn besloten om zetpillen te geven die ervoor zorgen dat mijn darmen tot rust komen...natuurlijk moest hij ook nog even zoeken welke medicijnen geen kwaad konden bij een eventuele zwangerschap...

Mochten deze pillen nou ook niet helpen moet ik over anderhalf week weer terug komen en dan wordt ik doorgestuurd voor een echo...

even afwachten dus...

Je bent iig een heeel klein beetje wijzer!
Ik hoop voor je dat de zetpillen uitkomst bieden!

Liefs Daisy

Hoop de zetpillen werken voor je!Ik heb eens ook gehad en bleek verstopping te hebben, ookal ging ik wel regelmatig naar de wc maar bleek toch verstopt te zitten! medicijn voor gehad en was na paar dagen weer goed!
beterschap meid!
liefs

Fijn dat je iig wat voor de pijn hebt gekregen!! Hopen dat het werkt en dat je er nu snel vanaf bent!

Liefs ciomama

Waardeloos meid!! Sterkte ermee...................xxxxxxxx

@daisy...ben inderdaad iets wijzer maar ja vorige keer was het waarschijnlijk ontsteking aan de buikwand en nu mijn darmen...maar we houden de moed erin...

@neomi...hoop ook echt dat ze werken, weten we in ieder geval zeker wat het is. ik ga ook regelmatig naar de wc maar ja zegt dus niks....

@ciomama & micromuis het is echt waardeloos...en hoop ook echt dat het werkt...wil er zo graag vanaf, maar goed hopen dat 10 dagen 2 keer per dag zetpillen werken....

xxx

Pfff... wat een gedoe allemaal zeg... Kunnen we niet gewoon zwanger worden op bestelling en dat alle andere problemen en klachten dan stoppen ofzo??

Succes meis!

X

kon het maar op bestelling zwanger worden...weet zeker dat er dan heel wat meiden heel gelukkig zouden zijn nu hihi...

Terug
Bovenaan