ha ha er klopt niks van !!

A

Anoniem

Guest
dag dames... heb vorige week mijn 20 weken echo gehad...
voor die tijd natuurlijk alle mogelijke testjes en proefjes gedaan om er achter te komen
wat het zou gaan worden....
alles wees uit naar een meid, de  chinese horescoop, pendelen, de hartslag, mijn figuur,
 enz enz....
ging zelfs al een beetje geloven dat het zo zou zijn...
nu is het toch echt een jongen, met alles erop en eraan...  
alles was goed.. GEWELDIG...
ben zo trots....  
maar hang al die bakerpraatjes maar in de boom... ha ha ha
 groetjes bianca

Hahahaha Bianca gefeliciteerd,

Een jongen is geweldig!! Mijn zoontje (nu bijna 4) is een heerlijk joch. Ik moet nog heel wat weekjes wachten willen wij er achter komen wat onze tweede gaat worden. Eerst de 12 weken maar halen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Nathalie

Hahahaha

Ook bij mij werd er bij elk testje gezegd dat het een meisje werd.

maar daar zagen we toch echt een piemelte afgelopen maandag! En de vk was 300 procent zeker

Groetjes Saskia (20.4 wk)

quote: Nathalie_31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2007 10:56:33'));

hoi nathalie

ook ik heb een zoontje van 4 en ben ook zwanger van de tweede
heerlijk he zo eigenwijs mannetje   al rond lopen
hebben jullie het al aan hem verteld dat die een broertje of zusje krijg

groetjes natasja

ahaha Bianca gefeliciteerd,

Een jongen is geweldig!! Mijn zoontje (nu bijna 4) is een heerlijk joch. Ik moet nog heel wat weekjes wachten willen wij er achter komen wat onze tweede gaat worden. Eerst de 12 weken maar halen.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Nathalie

Wat leuk!!
nu is het nog eens bevestigd dat het allemaal lariekoek is!!

veel geluk!!

Jeannette

Ik heb die testjes achteraf gedaan, en alleen de dingen die ik nog zeker wist ingevuld. Ik had bij beide keren ongeveer dezelfde klachten, maar ze waren een klein beetje verschillend. En beide testuitslagen klopten, de ene met 64% en de ander met 66%.
Het klopte dan wel, maar ik geloof er  toch niet in hoor!
Patricia

Hahahaha die is goed!!! Ik heb op mijn weblog gevraagd wat men denkt. Een jongen of een meisje. We liggen hier helemaal in een duik om alle antwoorden en vooral de gedachten erachter. Het is een meisje want...of het is een jongen want.... HILARISCH!!

lfs ing
http://wensweb.web-log.nl/

Terug
Bovenaan