A
Anoniem
Guest
Hallo dan!!!!
Ha Isa,
Nou wij zijn eind december gestopt met de pil, dus je zou zeggen ronde 5
Maar ben in die tijd tot nu toe 3 keer ongi geworden!
Slik vanaf vandaag die pillen 10 dagen lang om mijn vierde ongi op te wekken!!
Eigenlijk ga je na ongeveer een jaar naar de huisarts maar omdat mijn ongi voor de tweede keer zolang op zich liet wachten en de eerste keer netjes optijd waren!!!???
Was dat een reden voor mij om eens langs te gaan. Heb namelijk wel al 3 weken het ongi gevoel!!!
En jullie, hoe staat het ervoor!!!!??????
Ha Sas
We moesten eerst een test doen om zeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn!!
En dan mocht ik pas met die pillen beginnen.
Dat hormoon zorgt ervoor dat mijn ongi dus komt, als ik dus zwanger zou zijn dan is dat een soort abortus denk ik!!
Ha Bren
Ik zit nog erg in twijfel wel of geen ovulatie testen. Ik ben er al erg blij mee een stap verder te zijn. Misschien is het beter om het gewoon weer even rustig aan te kijken. Maar eerst nog 10 dagen die pillen en als ik ongi wordt heb ik nog ongeveer `12 dagen de bedenk tijd wel of geen testen!!!!
Maar wat las ik hebben de verschijnselen zich aan gekondigd!!!????
Nou meiden bedankt voor jullie reactie ik hoop dat jullie het allemaal begrijpen!!
Groetjes en tot gauw Moppie
Ha Isa,
Nou wij zijn eind december gestopt met de pil, dus je zou zeggen ronde 5
Maar ben in die tijd tot nu toe 3 keer ongi geworden!
Slik vanaf vandaag die pillen 10 dagen lang om mijn vierde ongi op te wekken!!
Eigenlijk ga je na ongeveer een jaar naar de huisarts maar omdat mijn ongi voor de tweede keer zolang op zich liet wachten en de eerste keer netjes optijd waren!!!???
Was dat een reden voor mij om eens langs te gaan. Heb namelijk wel al 3 weken het ongi gevoel!!!
En jullie, hoe staat het ervoor!!!!??????
Ha Sas
We moesten eerst een test doen om zeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn!!
En dan mocht ik pas met die pillen beginnen.
Dat hormoon zorgt ervoor dat mijn ongi dus komt, als ik dus zwanger zou zijn dan is dat een soort abortus denk ik!!
Ha Bren
Ik zit nog erg in twijfel wel of geen ovulatie testen. Ik ben er al erg blij mee een stap verder te zijn. Misschien is het beter om het gewoon weer even rustig aan te kijken. Maar eerst nog 10 dagen die pillen en als ik ongi wordt heb ik nog ongeveer `12 dagen de bedenk tijd wel of geen testen!!!!
Maar wat las ik hebben de verschijnselen zich aan gekondigd!!!????
Nou meiden bedankt voor jullie reactie ik hoop dat jullie het allemaal begrijpen!!
Groetjes en tot gauw Moppie