Ha janet 78!!!!Hier Moppie

A

Anoniem

Guest
Ha janet

Bedankt voor je reactie!! Sorry dat ik zo laat reageer maar ben niet veel wijzer geworden!!
We zijn dus bij de huisarts geweest en omdat ik weer een ander heb(blijf nu wel bij deze)weer mijn verhaal gedaan. Gelukkig had ik alles op papier staan dus zo had ze een overzichtelijk schema van wat er gebeurt en gedaan is.
Ik moest omschrijven hoe dat oude bloed eruit ziet zeg maar en hoeveel. Nou simpel iedere dag heel weinig. En ja uh echt oud zeg maar......vies bruin...(sorry)Nou ja zei ze ik kijk wel even ga maar liggen. Nou hup broekje uit en liggen.Zal ik omschrijven wat ze deed????Anders bij volgende alinea doorlezen.......
Ze bracht een "ding" naar binnen en zoog wat op zeg maar..... Had bijna het idee dat mijn baarmoeder meekwam..... Het voelt alsof je een spuit(zonder naald)op je arm zet en dan omhoog trekt(zeg maar je vel omhoog.....)

En ze zei ja inderdaad, dit kun je als menstruatie rekenen maar het is niet normaal(lekker duidelijk dacht ik nog....)
Ik moet het aan kijken tot september/oktober als mijn menstruatie dan nog raar blijft doen gaan we naar de gynacoloog. Daar kreeg ik wel even een brok van in mijn keel aan de ene kant dacht ik shit nu "moeten" we echt. En aan de andere kant tegen die tijd zijn we bijna een jaar verder en nog niet normaal ongi er zou toch iets moeten wezen?????? Zou het makkelijk te verhelpen zijn???? Hoelang zal het nog gaan duren??? Gaat het uberhaupt ooit lukken??? Ja ja we moeten positief blijven en we doen ons best!!!!
Dus ja. zo zit het allemaal.

Ik ben trouwens 24 jaar en ben november gestopt met de pil en we hopen zwanger te raken van ons eerste kindje!!!
En jullie hoe staan jullie ervoor????Eerste?? welke ronde???
Nou meid nogmaals leuk dat je reageerde ik hoop je snel weer te horen. T is wel prettig om met een aantal regelmatig contact te hebben en ff je hart te luchten bij iemand die weet hoe alles in elkaar steekt!!!!!

De groetjes en hopelijk tot gauw Moppie

Ha janet
weet niet of je dit stukje ook al gelezen had dus zet m even bovenaan

Groetjes Moppie

ja , had hem gelezen en er ook op gereageerd , wil ik hem versturen , kan mijn computer de pagina niet vinden , weg tekst , je hebt ook al veel meegemaakt zeg maar , kan je vertellen het zh is niet zo erg hoor maar , als je zo graag een baby wilt en het duurt en duurt maar terwijl het misschien een kleinigheid is , die zo opgelost kan worden in het zh tja , dan wil je toch heen ? en ja , bang was ik ook hoor , dat komt door het ongewisse , je weet bij god niet wat er gaat gebeuren en als je vragen hebt dan stel ze maar gerust hoor , als ik het antwoord weet dan reageer ik graag
groetjes janet

Ha Janet

Ben ik weer!!! Terug van weggeweest!!! Maar alles gaat goed zeg maar. We zijn weer lekker druk aan het klussen!!!  (Als ik niet uitkijk raak ik nog verslaafd!!! hahahahahaha)
Alleen moet je me niet vragen wanneer ik ongi zou moeten worden. 13 Juli ben ik het voor het laatst geweest dus laat ik van eind augustus uitgaan. Dan kan het alleen maar mee vallen zeg maar!!! En in het gunstigste geval waar we heel erg op hopen kom ik er dan achter dat ik al 2 weken zwanger zou zijn!!!
We moeten blijven hopen en dromen ja toch!!????En ja anders hebben we nog een dikke maand te gaan en dan volgt toch het medisch circuit. Wat volgens forum genootjes mee kan vallen!!! Dus dat hopen we dan maar!!!

Hoe staat het er bij jullie voor klussen of wachten!!!
Nou ik hoop voor ons allebei dat we deze maand succesvol door gekomen zijn en dus op gelucht adem  kunnen halen en kunnen zeggen; "Pfff het is gelukt schat, er zit een  klein wondertje van ons samen in je buik!!!!!!

Hahahaha nou ik draaf een beetje door geloof ik maar we moeten positief blijven!! Vind je niet. Nou meid tot gauw weer en de groetjes!!!

Moppie

Terug
Bovenaan