Ha meiden en M. uit S

Ha meiden,

da bin ich schon wieder... Hebben jullie nu gisteren een chatsessie gehad of is dat vanavond? Gister hing ik rond op de parade.

Hmmm, mijn oog is ook gevallen op het ziekelijke bericht van de dame uit Scheveningen.

Het is altijd weer shocking, he meiden, om te moeten ontdekken dat er zoveel idioten op deze aardkloot rondlopen met het denkvermogen en de empathie van een aardappel. En dit soort onverlaten de les lezen helpt al evenmin: sociaal gehandicapt zijn in combinatie met een laag I.Q. is een bodemloze put, een zwaar verloren geval!

Het geeft mij eigenlijk wel weer een ego-boost ;)) Daarom kijk ik misschien ook wel zo graag naar programma's als Jambers: heerlijk al die simpele zielen tekeer zien gaan, hihi! Dus; bedankt voor het entertainment M. uit Scheveningen! Ik wens je veel sterkte en laat nog es wat van je horen: mensen als jij zijn heel vermakelijk!

Anyway meiden, zijn jullie vanavond nog ff online voor een chatsessie?

Liefs

Lara

Hee ladies,

Types als M. uit S. ja daar staan wij natuurlijk BOVEN! Ben het helemaal met jou eens, LaLara, zeer vermakelijk idd.

Ik ben vanavond ook van de chatpartij, al vraag ik me hoe lang. Zag net dat ik al 2 waarschuwingen heb gehad dat ik mn abonnement moet upgraden dus als ik er vanavond uit vlieg dan ben ik afgeknepen door Chello!
Ik regel dat morgen wel even met HelloChello.

Bis später, Jodelienches,
Liebst von Suzy

Ik zal ook ff bij zijn!!! He Lalala ik ben vanmiddag met manlief en kindlief naar de kinderparade geweest, erg leuk naar " MalaBaba ", Isabel heeft meegedanst en vele andere kindjes, lachen joh. En we zijn naar " Paniek op de Priari " haar eerste keer naar de bioscoop echt weer voor, en in de pauze heeft ze tien rondjes gerend in de bioscoop dat vond zij ook helemaal te gek.

Ik zie jullie straks om 20:00!!!!

BTW goed verhaal over M uit S!!!! Hahaha, is echt een figuur voor Jambers... Vermakelijk gewoon

Liefs Mick aus die bradtwurstestrasse

Terug
Bovenaan