A
Anoniem
Guest
Ha Meiden,
Ik kan het nu even niet laten hoor, ik laat hier toch weer een berichtje achter...
Deze week moet ik weer ongi worden. Ik hoop natuurlijk dat het raak is deze keer, maar ik ga er zoals de vorige keren nu ook NIET vanuit. Maar toch houdt het me natuurlijk bezig.
Ik heb mezelf in de NOD lijst op de 15de gezet, maar het kan ook eerder.
Duimen jullie voor me mee, natuurlijk duim ik ook dubbel en dwars voor jullie.
Mijn partner en ik zijn naar de 9maanden beurs geweest, maar om eerlijk te zeggen had ik er weinig gevoel bij. Tenslotte zijn wij nog niet zwanger, en hebben geen kinderen. Ik had wel verwacht dat ik het waanzinnig zou vinden, maar viel tegen voor ons.
Zijn er nog meer meiden naar de beurs geweest? En wat vond je ervan??
Succes,
Groetjes J
Ik kan het nu even niet laten hoor, ik laat hier toch weer een berichtje achter...
Deze week moet ik weer ongi worden. Ik hoop natuurlijk dat het raak is deze keer, maar ik ga er zoals de vorige keren nu ook NIET vanuit. Maar toch houdt het me natuurlijk bezig.
Ik heb mezelf in de NOD lijst op de 15de gezet, maar het kan ook eerder.
Duimen jullie voor me mee, natuurlijk duim ik ook dubbel en dwars voor jullie.
Mijn partner en ik zijn naar de 9maanden beurs geweest, maar om eerlijk te zeggen had ik er weinig gevoel bij. Tenslotte zijn wij nog niet zwanger, en hebben geen kinderen. Ik had wel verwacht dat ik het waanzinnig zou vinden, maar viel tegen voor ons.
Zijn er nog meer meiden naar de beurs geweest? En wat vond je ervan??
Succes,
Groetjes J