Ha Meiden, ik kan het niet laten...

A

Anoniem

Guest
Ha Meiden,

Ik kan het nu even niet laten hoor, ik laat hier toch weer een berichtje achter...

Deze week moet ik weer ongi worden. Ik hoop natuurlijk dat het raak is deze keer, maar ik ga er zoals de vorige keren nu ook NIET vanuit. Maar toch houdt het me natuurlijk bezig.
Ik heb mezelf in de NOD lijst op de 15de gezet, maar het kan ook eerder.
Duimen jullie voor me mee, natuurlijk duim ik ook dubbel en dwars voor jullie.

Mijn partner en ik zijn naar de 9maanden beurs geweest, maar om   eerlijk te zeggen had ik er weinig gevoel bij. Tenslotte zijn wij nog niet zwanger, en hebben geen kinderen. Ik had wel verwacht dat ik het waanzinnig zou vinden, maar viel tegen voor ons.

Zijn er nog meer meiden naar de beurs geweest? En wat vond je ervan??

Succes,
Groetjes J

Hoi J,

Vorig jaar ben ik naar de beurs geweest......samen met een vriendin (die zwanger was), maar man en mijn vriend.

Wij vonden het ook tegenvallen. Wel een aantal leuke dingen gezien, maar ook allemaal zo duur.

Wij hebben besloten er niet meer heen te gaan.....

Liefs Flower

Hoi J,

Leuk weer een berichtje van je te zien.

Nou het is te hopen dat je ongi weg blijft deze week (en de weken erna )
Ik duim hard voor je hoor !!!!!

Groetjes Ellen

Ha Flower,

Ik dacht dat het aan mij lag, maar jij vond de beurs ook tegenvallen (vorig jaar dan). Jammer, maar ik denk dat ik ook niet meer ga. Volgens mij kan ik me in een winkel veel beter laten adviseren en vind ik het nog leuker kopen ook! ;)
Veel succes voor de 19de! Ik duim voor je! Zou geweldig zijn voor je dat het nu echt raak zou zijn... Duim duim duim. Groetjes J

Ha Ellen,

Ik miste dit forum zelf ook wel hoor, kan het toch niet laten om weg te blijven. Ik denk vaak aan jullie. en duim nog even bij natuurlijk. Hoe is het nu met jou ongi? Ik ga voor je duimen dat je ongi wordt, of juist niet! Succes,
Duim duim duim,
Groetjes J

Hoi J,

Ik moest afgelopen vrijdag ongi worden en mijn man en ik hadden afgesproken om naar de beurs te gaan als ik nog niet ongi was. Helaas kwamen de duivels  (zoals altijd) netjes op tijd. We waren allebei teleurgesteld. Toen we zaterdagochtend zaten te bedenken wat we wilden gaan doen besloten we toch maar naar de beurs te gaan, je weet maar nooit wanneer het zover is en die beurs is maar 1 keer per jaar!
Ik voelde me er echter helemaal niet thuis en mevrouwen met foldertjes liepen me ook straal voorbij om hun blaadjes aan zwangeren om me heen te geven. Dat sneed wel een beetje, ik had toch ook zwanger kunnen zijn??? Blijkbaar straal je dat uit en zie je dat van een afstand al!!!
Ik vond de beurs dus ook erg tegenvallen.
Veel succes deze week!
15 april is een goede dag, mijn ouders zijn dan 39 jaar getrouwd, mijn zus wordt 38 jaar en mijn schoonzusje 30!!! Mooie dag dus om niet ongi te worden.

Zal voor je duimen.

Groetjes Hanneke

Ha Hanneke,

Dat gevoel had ik dus ook! Ik straalde het ook niet uit... 1 vrouw vroeg zelfs dringend of er al een kleine op komst was! Bij niemand vroeg ze het, we straalde het dus echt niet uit... hihi.
Wat ik wel leuk vond van de beurs was de show die werd gegeven, en dan eigenlijk alleen die 2 jonge kids van 3 a 4 jaar die met de 'oudere' kinderen op het podium mee gingen dansen! Ik heb helemaal in een scheur gelegen, was zo lief om te zien! Alles ging uit de maat, maar ze hadden het reuze naar hun zin, en daar ging het om. Mijn vriend lag om me heen van het lachen, net als ik! hihi. Heb je die kiddies nog gezien??
Groetjes J

Hoi J,

Ik duim voor je hoor. Ik zit in dezelfde spannende periode als jij. Ik moet ook de 15e mijn NOD hebben. Maar vorige keer was ik ook weer 2 dagen eerder dus we zien het wel.
ik probeer nergens op te rekenen maar hoop natuurlijk wel.
Alhoewel.... rond kerst bevallen lijkt me niet super ideaal... maar ik wil het natuurlijk wel hoor als het lukt!!!

Groetjes
Joanna

Ha Joanna,

Met Kerst? daar heb ik nog helemaal niet bij nagedacht, maar dat maakt me ook niet uit hoor... Ben wel erg benieuwd hoe het met ons afloopt. Ik heb al een nieuwe topic met o.a. jou naam geopend, maar ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat...
Ik duim nog even extra hard voor je door.
Groetjes J

Terug
Bovenaan