A
Anoniem
Guest
Ha Meiden,
Jullie hebben me al een weekje niet meer gezien op dit forum.
Ik heb het idee dat ik teveel met het zwanger worden bezig was.
Natuurlijk ben ik er elke dag wel mee bezig, ik slik elke dag trouw een pilletje foliumzuur...
Verder heb ik het erg druk nu. Mijn werk en mijn opleiding moeten nu even voor gaan.
Ik denk echt wel aan jullie hoor! maar vooral als ik aan het werk ben.
Ik wens iedereeen die zwanger geworden is veel geluk en allemaal reuze gefeliciteerd!!!
De meiden die een miskraam hebben gehad, ik leef echt erg met jullie mee... Dit had niet mogen gebeuren. Sterkte met jullie verdriet!
De meiden die net als ik bezig zijn met klussen, heel veel geluk en succes!
Ik zal nog wel regelmatig op dit forum te zien zijn, maar reageer niet overal meer op.
Ook zal ik er minder zijn.
De tijd komt wel weer dat ik hier weer veel te vinden ben! Zeer snel zelfs hoop ik.
Groetjes en liefs J
Jullie hebben me al een weekje niet meer gezien op dit forum.
Ik heb het idee dat ik teveel met het zwanger worden bezig was.
Natuurlijk ben ik er elke dag wel mee bezig, ik slik elke dag trouw een pilletje foliumzuur...
Verder heb ik het erg druk nu. Mijn werk en mijn opleiding moeten nu even voor gaan.
Ik denk echt wel aan jullie hoor! maar vooral als ik aan het werk ben.
Ik wens iedereeen die zwanger geworden is veel geluk en allemaal reuze gefeliciteerd!!!
De meiden die een miskraam hebben gehad, ik leef echt erg met jullie mee... Dit had niet mogen gebeuren. Sterkte met jullie verdriet!
De meiden die net als ik bezig zijn met klussen, heel veel geluk en succes!
Ik zal nog wel regelmatig op dit forum te zien zijn, maar reageer niet overal meer op.
Ook zal ik er minder zijn.
De tijd komt wel weer dat ik hier weer veel te vinden ben! Zeer snel zelfs hoop ik.
Groetjes en liefs J