ha meiden

A

Anoniem

Guest
Ha meisies!!
Ben er weer !!
Ik zit weer rond het tijdstip van mijn nod en gaat het allemaal weer spannend worden......
Alle zwangeren via deze weg allemaal van harte !!! met dat kleine wondertje ben super blij voor jullie.
Ik ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren voor de 2de ronde ik zit nu op dag 24 vorige maand had ik een cyclus van 35 dagen en had besloten om deze maand mijn eisprong niet al te serieus te nemen was moeilijk te peilen of ik van 28 of 35 dagen uit moest gaan.
Wel heb ik deze maand 3 keer een eisprong gevoeld ??..........
De laatste week eet ik alles wat los en vast zit mijn tepels prikken/steken voelen branderig aan en in   mijn liezen voelt het trekkerig maar ja zoals ik en vele al met mij weten houd je lichaam je aardig voor de gek.
Sorry voor mijn gebrabbel maar moest het even kwijt het forum laat je nooit los........
bianca

hoi Bianca,
Ik wacht met je mee.Ben ook onregelmatig, vorige maand maar liefst 48 dagen. Ik voel mij eisprong niet en heb dus geen idee of ik vandaag, dag 34, bijna een week overtijd heb of juist vandaag pas mijn eisprong heb!
Vorige week had ik ook het idee zwangere symptonen te voelen. Gevoelige en zwaardere borsten, gerommel in mijn buik, vette huid. Ik heb woensdag een negatieve test gedaan. En nu heb ik eigenlijk ook geen symptonen meer, behalve een vettere huid.  
Ben je al lang gestopt met de pil?
groetjes Rannie  

quote: ran reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2006 15:19:28'));

hoi Bianca,
Ik wacht met je mee.Ben ook onregelmatig, vorige maand maar liefst 48 dagen. Ik voel mij eisprong niet en heb dus geen idee of ik vandaag, dag 34, bijna een week overtijd heb of juist vandaag pas mijn eisprong heb!
Vorige week had ik ook het idee zwangere symptonen te voelen. Gevoelige en zwaardere borsten, gerommel in mijn buik, vette huid. Ik heb woensdag een negatieve test gedaan. En nu heb ik eigenlijk ook geen symptonen meer, behalve een vettere huid.  
Ben je al lang gestopt met de pil?
groetjes Rannie  

Hoi Rannie,
Wij zijn eind juni gestopt met de pil z'on beetje en heb de pil plusminus 9 jaar geslikt dus wel aardig lang maar dat hoeft niks te zeggen.
En jij ook een tijd geslikt en wanneer gestopt?
bianca

Hoi Bianca,

Ik ben eind november gestopt met de pil. We zijn pas in juni overal mee gestopt. Ik wilde eerst even 'ontpillen'. Nu ben ik dus al 9 maanden aan het klieren met mijn cyclus; 14,68,15,35, 23, 32, 50. Ik dacht dus na de 6e dat er regelmaat in leek te komen, maar niet dus. Vandaag zit ik alweer op dag 35. Ik baal hier goed van, niet alleen omdat ik totaal niet weet of en wanneer ik een eisprong heb, maar ook omdat ik overal met tampons rondloop, omdat ik niet weer wanneer de rd komen. Ik heb het ook niet elke keer voelen aankomen. Ik wil deze cyclus afwachten, tenzij ik natuurlijk ...
Anders ga ik na de huisarts, want ik wordt er echt niet goed van. Vertelt mijn schoonzus dit weekend dat ze een vriendin heeft die nu na vier jaar eindelijk zwanger is en dat het door haar huisarts een klein wondertje wordt genoemd dat ze op natuurlijke wijze zwanger is geworden, omdat ze zo onregelmatig is. Dan schrik ik gelijk natuurlijk. Maar goed; ik moet maar denken dat daar vast meer aan de hand is.
Ben nu vanaf dag 14 zo'n beetje om de dag aan het klussen  , daar is m'n man in ieder geval wel blij mee.  

liefs Rannie

en oh ha,

Heb tien jaar de pil geslikt. Maar goed, even ter geruststelling voor jou; ik hoor en lees dat veel meiden of gelijk na het stoppen of anders na twee/drie maanden weer regelmatig zijn.
Maar wel spannend allemaal he. Als ik jou was zou ik van 35 dagen uitgaan. Dan zit je toch wat zekerder. Hoewel het lastig is om daar op te wachten. Ik ga maar uit van 28 en spreek dan af met mezelf op dag 35 pas te testen, maar die afspraak kom ik dus niet na. Woensdag heb ik een negatieve test gedaan. Morgen maar weer proberen.

liefs Rannie

hoi, lastig he, als de cyclus niet zo standaard is. Ik ben sinds dec. vorig jaar van de pil en tot vorige maand redelijke regelmatig (29/30 dagen), de laattse keer echter 44 dagen. (dacht dat ik zwangerwas, maar helaas). Nu weet ik ook helemaal niet wanneer ei is en wanneer ik weer rd kan verwachtend, dus we klussen inderdaad maar gewoon lekker veel, daar is niets mis mee. maar het blijft vervelend, zeker als het allemaal niet regelmatig is, weet je ook niet wanneer te testen e.d. pff. vervelend!
groet
boekie

Terug
Bovenaan