ha meiden

A

Anoniem

Guest
 Ha meiden,

daar ben ik weer het is alweer een tijd geleden maar dacht als ik afstand doe van het forum dan ben ik er misschien niet zo mee bezig om zw te worden
Helaas werkt het niet bij mij het blijft in m'n hoofd zitten ergens niet zo gek natuurlijk als je al vanaf je twaalfde jaar helemaal gek bent op kinderen en dus altijd al een grote wens heb om zelf kinderen te krijgen
Ben inmiddels getrouwd dus( voor de gene die mij nog kennen).
Dat was wel wat afleiding.
Drie weken geleden heerlijk met man lief op vakantie geweest.
Bij thuiskomst moest ik ongi worden maar dat bleef weg dus ik werd voorzichtig blij na twee dagen test gedaan maar helaas nega ,twee dagen daarna weer een test gedaan weer nega en twee dagen daarna werd ik  juist ongi bah

Zijn nu al de hele week aan het klussen en ben aan het tempen maar zie nog geen verschil in temp ja 0,3 graad ofzo.

Oja voor de gene die niet meer weten wie ik ben ben vorig jaar 27 juli gestopt met de pil, heb nu mezelf gezworen om dat piep ding nooit meer in te nemen.

Afgelopen 1 juni getrouwd met de liefste man van de wereld die er altijd voor me is en me steunt maar ook hij heeft het er keer op keer moeilijk mee.
Denk toch dat ik binnen kort maar eens naar de huisarts ga of heeft iemand anders nog raad voor me een  bezig bijtje. x

Hoi Bezig Bijtje,

Wij gaan nu, als ik mijn ongi heb gehad, voor een tweede kindje. Het heeft bij ons ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was van ons zoontje Tijs (is nu net 1). Wij hebben altijd gedacht: Het komt wel. Wij waren er dus helemaal niet zo erg mee bezig. Op een gegeven moment wel gaan temperaturen, dat gaf me in ieder geval inzicht in mijn cyclussen (zijn onregelmatig).
Na 2 jaar toch maar naar de huisarts gegaan. Wat denk je, de dag voor we naar de gyn. moesten had ik een positieve test in mijn handen. Ik denk dan wel eens: zouden wij er dan te weinig mee bezig zijn geweest???
Maar het is natuurlijk altijd verstandig om alles na te laten kijken als het niet wil lukken. Veel huisartsen willen wel graag temperatuurstaten zien, velen sturen je anders naar huis om eerst 3 maanden te gaan tempen.

Veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
mv Tijs

ha leeuwtje

jammer is dat he dat de huisartsen je niet meer geloven als je allen al geen bewijzen hebt dat het niet lukt

mijn hoop ik niet ongi dag ligt op ongeveer 5 september
maar ga maar proberen er niet al te veel mee bezig te zijn in ieder geval maar fijn blijven oefenen dan zie ik over een maand of wat wel weer verder en als alles wel goed gaat dan   hoeft het allemaal lekker niet.
ben trouwens wel blij dat ik hier lekker af en toe m'n verhaal kwijt kan en dat er gereageerd word met advies echt top

hoop voor jou dat het ook snel zal lukken hugh voor jou en de rest.

vast bedankt het bezige bijtje

Hoi bezig bijtje.

Zie net pas je topic.
Ik herken het allemaal wel wat je schrijft. Hier precies hetzelfde verhaal. Heb heel lang niet mee geschreven (alleen gelezen) omdat ik steeds dacht dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn.
Het helpt allemaal niks...ik wordt er in ieder geval niet zwanger door. Vind het juist wel fijn om hier af en toe wat te schrijven met mensen die zich hetzelfde voelen. Ik heb juist het idee dat ik er daardoor wel wat minder mee bezig ben.
Afgelopen weekend ook weer lekker wat gedronken. Heb ik ook lang niet gedaan omdat ik dacht dat dat een zwangerschap misschien ten goede zou komen. Ook daardoor niet zwanger. Ik ben benieuwd waar het aan kan liggen. We klussen nl wel op tijd!

Ben nu mijn 2e cyclus aan het tempen. Als het volgende maand nog niet raak is gaan we naar de huisarts. Het is nu mooi geweest met afwachten.

Jij veel succes ook met zwanger worden.

x-vlinder

ha vlinder

ik ben nu een week bezig met tempen maar weet niet precies op welk tydstip ik dat het beste kan doen weet jij raad en hoeveel verhoging moet je hebben om te weten wanneer je een ei sprong hebt vast bedankt.

jij ook succes met zwanger worden

Hoi Bezig Bijtje.

Ik ben nu de tweede ronde aan het tempen. Elke dag om 7.00u gaat de wekker...of ik nu vrij ben of niet. Mijn eerste ronde tempen ging goed en het was uiteindelijk  een mooie lijst. Precies zoals het hoort na 2 weken een verhoging van 0,3.

Nu is het veel onregelmatiger. Hmmmmmm. Op dag 11 een verhoging te zien die weer teruggezakt is  en vanmorgen weer een verhoging van 0,3 weer te zien maar ik heb ook erg onrustig geslapen. Weet niet of dat er wat mee te maken heeft? Ben benieuwd of het nu hoog blijft? Als dit mijn eisprong is hebben we waarschijnlijk op tijd geklust (maar goed dat hebben we al vaker gedaan zonder resultaat)

Jij ook veel succe smet tempen en natuurlijk zwanger worden!

x-vlinder

Terug
Bovenaan