ha meiden

A

Anoniem

Guest
hier weer even een berichtje van me
sorry dat ik er even niet was heb in het ziekenhuis gelegen vanwege
een niersteen en nier bekken ontsteking
zit dus ook voorlopig nog thuis
heb wel groen licht gekregen om door te gaan waar we mee bezig waren weet alleen niet of ik dat durf ivm het nog slikken van antibiotica wie weet raad.
wel lekker om trouwens weer thuis te zijn
grt bb

Hey,

Wat vervelend dat je in het ziekenhuis hebt gelegen is nooit prettig.
Maar wel lekker dat je nu van de pijn af bent en lekker thuis mag uit zieken.
Volgens mij kan antibiotica niet echt kwaad.

Liefs bontrie

hoi

bedankt voor je bericht was inderdaad best shit ben nog niet helemaal van de pijn af maar dat komt hoop ik wel moet as woensdag voor controle zal ik het meteen nog eens vragen of het kwaad kan gr
bb

Let op, medicijnen kunnen daadwerkelijk schade aanrichten als je zwanger wil worden, ligt eraan wat je slikt natuurlijk, overleg dit even met je arts om het zeker te weten...
Zeker als je inderdaad zwanger bent, dan moet je oppassen met medicijnen !!!

Succes maar let ermee op xxx R_M

Even een stukje voor je opgezocht op  kring-apotheken nederland -->

Geneesmiddelen kunnen tijdens de zwangerschap schadelijk zijn voor uw kindje. Geneesmiddelen worden opgenomen in het bloed. Vanuit het bloed van de moeder kunnen geneesmiddelen via de placenta de baby bereiken. Dit risico geldt gedurende de gehele zwangerschap.

Tussen de derde en twaalfde week van de zwangerschap worden alle organen gevormd. In deze periode is het vruchtje extra gevoelig voor schadelijke stoffen. Roken, alcohol en ongezonde voeding kunnen een extra risico vormen.

Slechts van een klein deel van alle geneesmiddelen is bekend welke invloed ze hebben op het ongeboren kind tijdens de zwangerschap. Gebruik daarom als u zwanger bent of zwanger wilt worden alleen geneesmiddelen in overleg met uw arts of Kring-apotheek. Zij kunnen u informeren over deze middelen en hun werking. Ook voor mannen die geneesmiddelen gebruiken is het verstandig om een arts te raadplegen. De kwaliteit van de zaadcellen kan namelijk worden beïnvloed door bepaalde geneesmiddelen.

Geneesmiddelen die zonder recept verkrijgbaar zijn, kunt u tijdens de zwangerschap ook beter niet gebruiken. Overleg altijd met uw arts of Kring-apotheek als u niet zeker weet of u een middel veilig kunt gebruiken.

Terug
Bovenaan