Ha Meiden!

Ha meiden,
Ik ben hier net nieuw op dit forum. Sinds 4 dagen weten we dat we zwanger zijn.
Nu heb ik een vraag aan jullie ervaren zwangeren...
Mijn partner en ik willen gaan trouwen, nu dat we er achter zijn gekomen dat we zwanger zijn willen we eerder gaan trouwen!

Nu willen we met 13 weken zwangerschap gaan trouwen. Ik heb namelijk al mijn trouwjurk liggen en zou die nog aan willen doen.

Zijn jullie veel aangekomen rond jullie 13de maand?
Het is ons eerste kiddie.

Bedankt voor jullie antwoord.
Groetjes J
 
Hoi J,

Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger en heb al een serieuze voetbal bovenop mijn buik zitten. Qua gewicht ben ik nog niks aangekomen maar qua buikomvang dus wel.

Goh ik wilde dat mijn vriend nu ook wilde trouwen maar hij is bang dat ik te zenuwachtig ben en dat dat slecht is voor de beeb. Zucht.
Hij begrijpt niet dat ik ff naar het gemeentehuis om te erkennen en na de bevalling naar de kantonrechter echt veel zenuwslopender vind dan een simpele bruiloft. Kan die vriend van jouw niet met die van mij gaan praten??

Succes met je jurk en je zwangerschap!!

Groetjes,
Cat31
 
Met 13 weken was ik al vier kilo aangekomen en paste een aantal broeken niet meer omdat ik al een buikje begon te krijgen. Maar sommigen krijgen pas met vijf maanden een buikje dus ik ben bang dat je er niet veel van kunt zeggen omdat je niet weet hoe dat bij jou zit.
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en trouwerij! Leuke dingen allemaal.
Ik was met 13 weken in gewixht ongeveer 3 kilo zwaarder, maar in omvang nog bijna niets en paste al mijn kleren nog, behalve 1 hele strakke spijkerbroek. Succes met voorbereiden!
greet
 
Ha Cat, Jinny en Greet,

Bedankt voor jullie lieve en snelle reacties!
Jullie ook reuze gefeli met jullie zwangerschap. Zonder al teveel mankementen natuurlijk en een gezonde kiddie en ouders natuurlijk...

Tja, we wilde eerst later gaan trouwen, we hadden niet verwacht dat het al zo snel raak zou zijn... Daarom hebben we de datum nu naar voren geschoven. Ik moet het maar zien als we 13 weken zijn.
En Cat, ik hoop dat je gup snel over gaat, en toch wil gaan trouwen nu.

Veel geluk allemaal, en genieten hoor!
Ik hoop jullie hier vaker te zien.
Groetjes J
 
Terug
Bovenaan