Ha, ook zwanger!!!

Dag Meiden.

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, want ik ben waarschijnlijk uitgerekend in augustus. Maar daar is nog geen forum van. Dus hier moet ik dan maar even mijn ei kwijt. Eigenlijk was woensdag mijn NOD. Gister heb ik al even stiekum getest en ja hoor, meteen een prima streep!!!!. Dit wordt mijn tweede kindje, maar ik heb er naar toe geleefd alsof het mijn eerste is. Nar 6 maanden is het dan eindelijk zover. Ik vond het zo lang duren, aan gezien ik bij de eerste na twee maanden al zwanger was. Iedereen om mij heen werd maar zwanger. En heerlijk nu ik ook.

Allemaal gefeliciteerd meiden. Dat alles maar goed mag gaan.

Groetjes Manon

Hi Manon.
Van harte gefeliciteerd!! Geniet er lekker van.
Voor ons is het ons eerste kindje en ben vandaag op intake geweest bij de vk. Heel veel informatie en ben erg benieuwd naar de 1e echo. Spannend allemaal. Heel veel succes en we horen wel wanneer je precies bent uitgerekend (ik 12 juli).
Liefs

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met je 2de zwangerschap voor mij is het ook de tweede heb een dochter van bijna 10 maanden. Ben 3 juli uitgerekend dus de eerste echo al gehad moet morgen voor de 2de afspraak bij de verloskundige komen voor de nekplooimeting.

Groetjes Margot

Hoi Manon

Gefeliciteerd met zwangerschap. Ik ben ook in verwachting van de tweede.. Ben 18 juli uitgerekend. Heb gisteren een termijn echo gehad echt prachtig ben helemaal happy..

Groetjes barbara

Terug
Bovenaan