Ha Sas

A

Anoniem

Guest

Hoe is het dan met jou meid!!!???
Tijdje even niks gehoord zeg maar.....
Nou wij zijn zoals je gelezen hebt 1 kleine stap verder. Maar dit doet me zeker goed.
Ik ging eigenlijk met het idee naar de huisarts dat ze zou zeggen nou mevrouw belt u in december maar weer een keertje terug!!!!

Nou niets daarvan is minder waar, er kwamen boeken op tafel ze tekende de cyclus uit en legde zelfs meerdere opties op tafel!!!!

Geweldig vond ik het en misschien een  TIP voor de andere!!!
Door het feit dat ik een kalender had gemaakt en alles netjes heb bijgehouden kon ze gelijk wat meer"met mij".
Anders word je nog weleens naar huis gestuurd met het bericht"Ga eerst alles maar even op papier bijhouden" kom dan maar terug!!

Ik wist en had alles gedaan wat ik zonder de huisarts afkon!!! Tempen ongi en dus cyclus bijhouden en zelfs op geschreven wanneer een test gedaan!!!!!

Nou sas ik hoop je verhaal gauw te horen groetjes

Moppie

Hey Moppie

Met mij gaat het goed

we zijn om de dag aan het klussen

dus hoop maar dat het deze maand raak is

Ik ben blij dat ze idd gelijk wat doen

en ik vind het een goede tip om

al een lijstje bij te houden

Dat doe ik dus niet...

maar wel ff doen dus

Nu moet je dus wachten op je ongi

die die pillen veroorzaken toch

en moet je dan weer gewoon na

2 weken gaan klussen?

groetjes sas

Ja klopt Sas,
Sterker we moeten met condoom vrijen om er zeker van te zijn niet zwanger te kunnen raken(dubbel he). Want die PRIMULOT zorgt ervoor dat heb baarmoeder slijmvlies dikker word en zich klaar maakt voor een eitje. Komt dat eitje dus niet(wat nu dus niet mag worden bevrucht en komen)dan word mijn baarmoeder weer "geleegd"(zeg maar) en dus ongi word wat we nu weer even willen.(die PRIMULOT zorg er hoe dan ook, wel of geen bevruchting, voor dat die baarmoeder word"GELEEGD" dus je begrijpt als ik dus zwanger zou zijn is dat een soort abortus(??????)
Dan word ik 2 dagen na deze 10 daagse kuur ongi en dan hopen dat dit regelmatig blijft. Oftewel dat mijn baarmoeder het werk van de PRIMULOT overneemt en dan dus WEL zwanger mag raken.
Mijn lichaam neemt dat natuurlijke proces over en als er inderdaad een eitje bevrucht word, word die baarmoeder niet"Geleegd" dus niet ongi dus ZWANGER!!!!!

Ja ja begrijp jij het nog???Ik hoor je wel!!!

Moppie

Terug
Bovenaan