HA voeding

Stijn kreeg eerst Friso Hypo Allergeen Intensief en is nu over op preventief. Dat gaat goed dus ik vraag mij nu af wanneer je verder gaat afbouwen naar gewoon? Met zes maanden bv?

Wat is jullie ervaring?

Stijn is nu 5 maanden maar omdat hij te vroeg geboren is blijft hij aan de fles tot minimaal 6 maanden, daarna ga ik pas vast voedsel geven.

Liefs S.

wat bedoel je met afbouwen naar gewoon?? je geeft kunstvoeding, dus ik neem aan dat je met gewoon, gewone melk bedoelt? Volgens mij is het advies om pas koeiemelk te geven en andere melkproducten als je kindje minimaal een jaar oud is.

mama van Rêve

*blooooos* ik zat later al te bedenken dat je dat waarschijnlijk bedoelde, dommmm, nog last van mijn hormonen denk ik. euh, dan heb ik geen antwoord op je vraag.... overleggen met het cb dan toch maar??

succes
mama van Rêve

hallo,
mijn eerste kreeg ha 1 en kreeg met zes maanden gewone melk, maar hij heeft wel een tolerantie tegen koemelk. maar toch heb ik met de gewone melk geen last gehad. mijn dochter kreeg ook ha1 maar krijgt nu (ze is zeven maanden) ha2 dit valt haar beter, ze ging toch spugen van gewone melk. als een van jullie niet tegen koemelk kan, of astma heeft zou ik toch nog hypo preventief twee geven, en als ze een jaar is proberen gewone melk te geven. dan kunnen ze wat meer hebben. maar als je toch nog twijfelt zou ik het cb vragen als ik jou was.
x steffie

hoi Steffie, ik zat idd ook te denken aan HA 2 preventief straks. Tot nu toe heeft Stijn alles verdragen maar omdat ik koemelkallergie heb gehad en zijn vader astmatisch is werd aangeraden HA voeding te geven. Ik zal het bij de half jaat controle op het Cb overleggen maar was gewoon (alvast) benieuwd naar jullie ervaring.

Dank S.

Terug
Bovenaan