HA voeding

A

Anoniem

Guest
Hey meiden...

Mijn dochter is nu 8.5 maand en krijgt van het begin af aan BEBA HA 2voeding(3 flessen)
Ze krijgt al vanaf 4 maanden fruit en groentehap..nu krijgt ze  tussendoor een lange vinger of een rijstewafel en savonds na haar groentehap een danoontje!
Ze kan overal tegen en heeft nog nooit een allergische reactie gehad op iets..kan ik nu gewoon overstappen op de gewone BEBA   2 opvolgmelk..want het scheelt toch best veel in prijs,per pak is dat toch 4 euro?

Hoop iets van jullie te horen..

Groetjes Wendy (Nina 2 mei)

als je HA alleen preventief gebruikte zou ik gewone voeding gewoon eens proberen, eerst maar eens  1 voeding per dag vervangen.  

Als ze al danoontje eet en dat gaat ook goed, zou ik  geen problemen verwachten.

Hi Wendy,

Na de borstvoeding ben ik ook overgegaan op HA voeding (preventief HA). Dit omdat ik zelf in lichte mate astma heb. Toen Cas 6 maanden werd, vertelde het CB mij dat ik kon proberen over te stappen op "normale" voeding. Als het niet zou gaan, dan kon ik altijd nog terug naar HA. Dus als jouw kleintje goed reageert, kun je misschien best over op de gewone voeding. Het scheelt inderdaad best veel per pak.

Gr. Tamara
mama van Cas
(16-04-07)

Terug
Bovenaan