haaaaaaaaai

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ben ook weer terug van weggeweest.

Heb even de tijd voor mezelf en Ninthe nodig gehad om alles even op een rijtje te zetten.

Maar het is nu wel weer tijd om mee te kletsen met jullie!!!

Liefs Vano en Ninthe

Hoi Vano,

Hoe gaat het nu met jullie?
Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen!

Welcome back..

Esmé mv Kay

Welcome back!!

Hoe gaat het met jullie? Wil niet nieuwsgierig zijn hoor, puur belangstelling.

Gr. Marieke mv Lyanne

Hey Vano,

Wat fijn dat je weer onder ons bent. Gaat het een beetje met je? Maar dan echt hè? Het zal nog steeds niet meevallen en dat zal waarschijnlijk nog wel even zo blijven, maar op zeker moment  komen er steeds minder slechte momenten en krijg je  steeds meer goede/mooie momenten. Waak er voor dat je niet voor de slechte momenten wegloopt. Je moet het toch allemaal verwerken en je moet daar ook zeker je tijd voor nemen. Ik heb nu nog steeds mijn slechte momenten hoor en het is inmiddels al 9 maanden geleden dat mijn ex is weggegaan. Die slechte momenten bestaan hoofdzakelijk uit frustraties die dan weer een enorme kwaadheid oproepen, omdat hij me met 2 kleine koters heeft laten zitten. Daar moet ik nu mee aan de slag en dat valt niet altijd mee. Heb je er voor gekozen om hulp te gaan zoeken, of wil je het helemaal in je uppie verwerken/oplossen?

Ik vind het in ieder geval fijn dat je er weer bent en als je ergens mee zit, kun je altijd bij me aankloppen. Ik ben tenslotte (helaas) een ervaringsdeskundige!!

Liefs Fonske

Haai meiden,

Bedankt voor jullie lieve reakties!!!

Met mij gaat het wel, heb mn ups en downs.
Heb het soms erg moeilijk om alles alleen te doen.
Voor Ninthe zorgen, werken, huishouden en ook nog sosialecontacten proberen te onder houden.

Maar probeer ook erg van Ninthe te genieten. Voor je het weet is ze groot!!
Dat is ook wat ik erg mis  om samen van Ninthe te genieten.

Heb wel goed contact met Ninthes papa daar ben ik erg blij om, heb geen zin om boos tezijn.

Heb hulp  gezocht, ga naar de psych.

Nou dat was het eerst wel weer!!

Liefs Brenda (Vano) en Ninthe

Terug
Bovenaan