haai

A

Anoniem

Guest
haai allemaal!!
Pff ben zooo moe steeds en waar is mijn goeie conditie gebleven?? 1 x de trap op en af en heb al spierpijn!! poeh poeh... Verder af en toe wat gepruttel daar onderin mijn buik, maar geen krampjes meer, af en toe voel ik mijn borsten iets... maar niets heftigs ofzo, behalve die vermoeidheid dan. Gingen gisteren naar de bios, film begon om 21.15 en ton dacht ik al hoe kom ik die film door zonder in slaap te vallen?? Hoe bizar, en dat voor ontpillen?? Nog een weekje tot mijn nod, het zal mij benieuwen, kan me niet voorstellen dat t al raak zou zijn hoor...
tot die tijd lekker klussen en vroeg naar bed dan maar...
truste!!

hallo zebraatje ik herken die gevoelens wel toen ik bijna 2 jaar geleeden met de pil stopte had ik hetzelfde! maar wie weet is het wel raak je lichaam doet raaarrrreeee dingen met je als je met de pil stopt heel veel succes! hoe lang ben je al bezig? groetjes xxxjes springkikkertje

hoi springkikkertje, we zijn nog maar net bezig, dit is pas de eerste ronde, maar t blijft zo, vermoeidheid is smiddags het minst maar s ´ochtends als ik wakker wordt en s ´avonds ben ik helemaal gebroken. Misschien idd ontpillen, als het goed is heb ik 4 juli mijn nod dus ben benieuwd. Hoop echt dat ik meteen ongi word. Ben nl aantal jaar terug ook een jaar met de pil gestopt omdat ik mijn lichaam eens "schoon" wilde hebben en toen duurde het 8 maanden voordat ik ongi werd. Hormoontjes doen iig goed hun best in mijn lichaam, schoonmaakdrang, vermoeidheid, eet meer of heb helemaal geen trek in eten... ach ja... we zullen wel zien.
Hoelang zijn jullie al bezig? Of zijn jullie al zwanger??
liefs

Terug
Bovenaan