Haar baby

<p>Hey</p><p>zijn er meer die kindjes hebben net inhammen aan de voorkant op het hoofdje?</p><p>onze dochter is 3 maandjes oud, en heeft behoorlijke inhammen. Voor de rest groeit haar haar wel. Zou dit nog “bijtrekken” later of denken jullie van niet? Ik denk misschien zijn er dames die dit ook wel hebben gehad met hun dochter? Ik ben benieuwd. </p>

Mijn dochtertje is net 1 en heeft het ook. Wordt wel minder. 
Maar ben allang blij dat ze hartjes heeft. Mijn zoontje was tot 1,5 een biljartbal. Wel een hele mooie biljartbal :)

Komt wel weer terug hoor  hier met een volle  bos haar geboren. 
En uiteindelijk rond de 3 a 4 maanden viel alles uit. 
Dit zijn ook nest haren en vallen  9 van de 10 keer uit.
Nu 9 maanden en weer een vol bosje haar

Hier ook en dan maar aan 1 kant, onze kleine man van 3 maanden heeft al sinds zijn geboorte een flinke bos, nu nog steeds alleen ietsjes dunner geworden. Aan 1 kant een flinke inham maar door dat ik zijn haar schuin in een kuif doet valt het eig niet op. Ik zie wel dat daar nu ook haren groeien dus komt wel goed! 

Onze dochter had met haar geboorte ook behoorlijke inhammen (waarschijnlijk van haar vader ?), maar inmiddels is ze 5 jaar en heeft ze heel mooie lange blonde lokken en de inhammen zijn helemaal weggetrokken! 
Ze heeft echt wel langere tijd kortere haren gehad voor mijn gevoel maar is dus helemaal goed gekomen.

Terug
Bovenaan