Haar blonderen/highlights?

Ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger (denk ik) maaaar voor mijn positieve test bijna 3 weken geleden heb ik mijn haar geverfd en dacht ik ik doe volgende maand wel weer highlights er in, dan kan het even bijkomen zeg maar. Maar nu lees ik hele verschillende dingen op internet. De één raad het ten strengste af of met waterstofperoxide te verven tijdens de zwangerschap en de ander zegt dat het gewoon veilig kan. Wat is wijsheid? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik zou het zelf niet doen omdat haarverf troep is. Maar ken ook mensen die het wel doen en zeggen dat als je het niet te vaak doet het niet veel kwaad kan. Ik weet niet hoe belangrijk het is voor je? Ik zou het anders aan je verloskundige vragen (als je die al hebt) om het zeker te weten!
Xx

Ik zou het zelf niet doen omdat haarverf troep is. Maar ken ook mensen die het wel doen en zeggen dat als je het niet te vaak doet het niet veel kwaad kan. Ik weet niet hoe belangrijk het is voor je? Ik zou het anders aan je verloskundige vragen (als je die al hebt) om het zeker te weten!
Xx

Je moet even nagaan of er ammoniak in de verf zit en normaal gebruiken ze (mijn kapper iig) een percentage van 6% maar tijdens m'n zwangerschap heeft ze 2% gebruikt. De kleur kan trouwens anders uitpakken dan voor je zwangerschap ivm hormonen. 

Zelf heb ik in de hele zwangerschap 1 keer m'n haar gedaan met highlights omdat het helemaal niet verven natuurlijk het beste is maar het is niet meer zo schadelijk voor jou en/of de baby dan dat het vroeger was

@deeem dank je voor je antwoord. Op dit moment is het redelijk belangrijk voor me omdat ik nu erg voor gek loop en ik in principe nu met 1x highlights het rustig een paar maanden zo kan laten maar de gezondheid van mn kleine garnaaltje staat natuurlijk voorop. Ik zal maandag mijn vk eens bellen en vragen wat zij er van vind. 

Ik heb ook mijn haar geverfd toen ik eigenlijk nog niet wist dat ik zwanger was.. 
Opgezocht en er werd aangegeven dat het geen kwaad kan, wel kan het handig zijn om in een open ruimte te zijn en genoeg frisse lucht te hebben.

Volgens mij kan het geen kwaad. 

Terug
Bovenaan