Haar eerste woordje!!!

A

Anoniem

Guest
Ze zegt PAPA!!!!!! Whahahahaha
Ben zoooo trots! (en papa al helemaaaal natuurlijk!)
Ze zei het gisteren voor de eerste keer en heeft het toen de hele avond gezegt! Het is alleen nog maar papaapapapapapapapapapapapapaapapapapapa!!!   Hahaha de hele dag door!
Zo leuk, en ze heeft zo'n schattig stemmetje! Het is net calimero  whaha!

Op naar de volgende woordjes! (mama bijvoorbeeld!!!)

Wat waren trouwens de eerste woordejes van jullie kleintjes??
Ben daar wel benieuwd naar!

hoi hoi

leuk he als ze dat gaan doen.
hier is het de hele dag mamamamamamamamamamam en als ze daar mee klaar is gaat het verder mat dadadadadadadadadadadadadadadad (papa)
en ze doet ook wel eens blablabla ( toch maar opletten wat ik zeg) hahaha

groetjes danielle

oww wat leuk! hier is het ook paapaapaapaa, en alleen als papa thuis is, dus het is ook wel voor hem bedoelt, voor de rest komt er nog niet zoveel uit, het is niet zo'n babbelaar!

groetjes susanne

Wat leuk!!! Kan me voorstellen dat papa trots is.
Hier heel veel woordjes en geluiden, maar nog niks echt gericht.
Ze roept wel heel vaak Ada. Zo heette mijn kraamhulp ook en dan zegt haar grote zus;
"Nee Chlo, Ada was de zuster die hier toen was, die is er toch al lang niet meer!"
Er grappig.
Sil

Wat gaaaaaahaaaaaaaf!!!!

Zo lief he???  hahaha en papa erg trots natuurlijk!!

Hier was het ook papa als 1e, mama komt er nog steeds uit als emme/amma
en vandaag... ze zei; pjoetjer en dook zo op de pc af!!! Whaaaaaaaa
En ik dacht; toeval hé??? neeeeeeeeeeee... mijn man haalde haar weg en ze deed het nog 3x!!!! hahahahaha

Groetjes Debby mv B'Elanna

Gaaaaaaf zeg!!!

Hier is het de hele dag Mamamamamamamama.... hahaha...
En vanmorgen zat meneer in de kinderstoel en er reed een auto voorbij, dus ik zei: auto!
Toe zei hij: aaaaatttt....en toen keek hij mij aan van: en wat kwam er toen ook al weer???? Hahahahaha

zo lief

Hahaha lief is dat he!!

Nou onze kleine 'zegt' ook al wel wat 'woordejs'

mama=dus mama
papa=dus papa
jibbbbb=jip onze hond
als ik in me handen klap en ik zeg kom je dan strekt ze der armen en zegt ze echt duidelijk jaaaaaa
Als je binnen komt en je zegt hey meisie zegt ze ook heeeeeeeyyyyyjjjjj
Als ze iets doet wat ze niet mag waar ik er dus op wijs, ik doe dan uh uh uh en me vinger zwaaien(jaja heel streng ik weet het)dan kijkt ze je aan en zegt ze ooo
we hebben haar ook al geleerd met der handje onze hond te aaien en dan zeg ik jip aaien en dan strekt ze der handje uit en zegt ze aaaaajjjjjj

Echt schattig is dit!Me moeder zegt overgens dat ze precies dezelfde stem heeft als ik vroeger had!Het moet niet gekker worden want onze dochter is totaal een evenbeeld van mij als baby zijnde!Soms wel es eng!!

xxx

Terug
Bovenaan