Haar kleuren

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb ooit gehoord dat je je haar niet meer mag verven als je zwanger bent. Klopt dit? Ik heb al behoorlijke uitgroei en zie (tot mijn grote schrik) ook een grijze haar.

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Groetjes Tarwe

Hoi Tarwe,

Laat je niets wijs maken hoor.Ik heb er gisteren nog met de kapper heel hard om moeten lachen dat je je haar niet mag verven tijdens je zwangerschap.Ze zei zelf al de kapper dat is weer echt zo ´n bakerpraatje.

Dus ik zou zeggen maak een afspraak en laat je lekker verwennen.

Groetjes Haagsemama
37 weken

Hoi,

Gewoon lekker een afspraak maken hoor. Ik ben gisteren ook lekker naar de kapper geweest. Even knippen en kkleuren en je voelt je direct een stuk beter.

Succes!

Groetjes Cindy
31wkn1d

hoi hoi

Ja hoor je kan gewoon je haar verven.......kijk moet het niet echt dan niet doen maar het mag wel.

het kan wel iets anders uitpakken dus doe geen permanent nemen want die kan wel mislukken. door hormonen kan dit komen.

maar zoals hie al gezegd wordt geniet ervan..........

groetjes van Natasja

hoi,

ik heb voor een paar weken geleden mijn haar gekleurd ik had ook enorme uitgroei, we hadden een feestje dus ik dcht een leuk kleurtje erin, nou ik heb het geweten de bovenkant dus de uitgroei zeg maar werd groen en de rest werd ook een andere kleur, 'twas jammer dat de carnaval was afgelopen.
ik zou je adviseren om naar de kapper te gaan. de vriendin van mijn neef had ook precies hetzelfde.
succes!!
(tís er nu gelukkig wel uit hoor t'was een spoeling, haha!)

groetjes kim

Terug
Bovenaan