Haar knippen

Goedemiddag,

Wanneer zijn jullie voor het eerst naar de kapper geweest.
Mijn zoontje is nu acht maanden en zijn haar begint nu echt lang te worden.
Ik heb boven op wel een beetje bij geknipt. maar de rest durf ik niet zo goed, ik wil niet dat hij met een scheef gekipt koppie rond loopt
 
hoi daisy ik ben met mijn zoontje naar de kapper geweest toen hij ong.11maanden oud was ik hbe expres lang gewacht omdat ik graag een plukje haar wil bewaren voor in het babyboek.Misschien ook een tip voor jou.
Maar het was een hele belevenis voor hem hij zat zelf in de stoel op een verhoging en werd snel even geknipt want hij had zoveel tekijken dat dat koppie alle kanten opging hahaha
 
Ik ben met mijn zoontje van 9,5 maand vorige week naar de kapper geweest. Hij zat bij mij op schoot en zat uiteraard niet stil dus de kapster moest af en toe wel heel behendig zijn. Maar hij heeft nu een leuk kort koppie.
 
hihi de kapper (een vriendin van mij)
is eergisteren langs geweest om tygo te knippen hij is nu bijna 5 maand, jullie zullen wel denken dat is vroeg maar echt waar zijn haren waren wel 10cm lang hij had al een hele bos met de geboorte en dat terwijl hij 11 dagen eerder was, maar nu heeft hij een supper knap koppie gekregen hij was echt net een pluizenbol en er was niets mee te beginnen.

veroeska en tygo
 
Hoi Daisy, er bestaan ook speciale kinder-kappers. Die zijn getraind om kinderen te knippen. Ik heb wel eens gehoord dat ze op een ballon oefenen :) In ieder geval succes ermee. Groetjes
 
Terug
Bovenaan