haar ontmoeten

A

Anoniem

Guest
Nou, vanavond zon 2 uur met haar zitten praten over de msn en later was erick mijn man ook toegevoegd. volgende week zaterdagavond ga ik haar ontmoeten. Een confrontatie is toch onvermijdelijk en ik voel me er nu sterk genoeg voor. Wil natuurlijk wel weten bij wie mijn kinderen zijn als het zover komtwordt erg moeilijk, maar het is voor mn gevoel wel goed dat dat gaat gebeuren en noodzakelijk.

Ik laat jullie tegen die tijd meer weten.

groetjes martine

Hoi Martine,

Echt sterk van je dat je 'haar' gaat ontmoeten (in het belang van je kinderen) Sterkte meid,
x Esther

Hoi,

Heeeeeeeeel knap van je hoor!! (weet niet of ik dat wel zou kunnen)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wow, ik heb je andere berichtje ook vol bewondering gelezen en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het waarschijnlijk niet zou kunnen. Dat zou echt uitlopen op een hele nare scheldpartij van het kalilber 'berg de scherpe voorwerpen maar even op'.

Superknap van je zoals je het belang van je jochies voorop kan stellen!

Groetjes, KT

wow, heel knap van je! zet 'm op meid

groetjes susanne

Hoi Martine,

Ik moet zeggen dat ik erg veel bewondering voor je hebt dat je je eigen gevoel zo opzij kan zetten in het belang van je kind.

Ik kan uit eigen ervaring spreken dat het voor je kind heel belangrijk is dat jij "normaal" kan omgaan met je (ex)man en zijn nieuwe vriendin. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik heel jong was (mijn vader ging ook vreemd met een ander). Mijn moeder kon ook de kracht vinden om haar gevoelens opzij te zetten en haar kinderen te denken. Ze heeft de vriendin van mijn vader (ze zijn inmiddels al weer 30 jaar bijelkaar) kunnen accepteren.
Als kind is het heel fijn dat je ouders op een normale manier met elkaar om kunnen gaan en met de nieuwe partners van hun ex.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht zaterdag.

Groetjes,
Femke

Ik wens je ook heel veel succes!!
Ik vind het ook echt super knap!
Je kunt echt super trots zijn p jezelf.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan