haar spoelen?

Ik heb een vraagje. Sinds gisteren weet ik dat ik 5.5 week zwanger ben. (ik durfde eerder niet te testen) Maar nu las ik pas iets van iemand die ongesteld was geworden, dat ze nu met een gerust hart haar haar kon verven. Kan dat kwaad voor het vruchtje dan?
Ik wilde eigenlijk dit weekend mijn haar een kleurtje spoelen. Weet iemand hier iets over?
Alvast bedankt.
Liefs Nance
 
hoi,
Het verven heeft zeker geen invloed op de kleine.De verf zit aan de buitenkant van je lichaam en is dus niet schadelijk.Twijfel je ,vraag het bij de kapper
groetjes jolanda
 
Mijn verloskundige heeft me geadviseerd om niet te verven, een kleurshampoo kan wel.
Zij zegt dat niet is aangetoond dat het verven geen kwaad kan.
Het is overigens wel een troep, die kleurshampoo, geeft nog heel lang kleur af, maar goed, het is wel een oplossing.
 
Ik heb mijn hele zwangerscahp mijn haar geverft en ik heb een gezode dochter gekregen. Mijn verloskundige had gezegt dat het geen kwaad kon.

liefs en trotse moeder
 
het kan wel kwaad volgens mijn kapster en een boel boeken di eik gelzen heb..ik doe het i i g niet..maar gelukkig zijn er ook andere oplossingen zoals hierboven is beschreeven. succes
 
Volgens mijn kapster kan het geen kwaad, zolang je maar geen wondjes op je hoofdhuid hebt.

Met andere woorden, als het gewoon aan de buitenkant van je lichaam blijft, is er niets aan de hand.
Het blijft echt in je haar zitten, trekt niet je lichaam in of zo iets.

Groetjes Liesbeth (36+3)
 
Terug
Bovenaan