haar uitval

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

even een vraagje hebben jullie ook zoveel last van haar uitval????

ik heb hier best veel last van hoe kan dit komen

groetjes patricia

hoi hoi

nee ik heb er geen last van
maar heb wel gehoord dat het heel normaal is en
ook dat je er last van kan hebben na de bevalling
maar het komt wel weer terug heeft gewoon met je
hormonen te maken

groetjes rt 30weken+2 dagen

hoi hoi

oke thanks hihi ik heb altijd gezegt dat ik mn haar dunner wou ,maar nu ik die haren zo verlies vind ik het maar niks haha

nou ik ga lekker werken

ook zo geen zin in bah

groetjes patricia 8wkn en 1dag

Hoi Patricia,

ik heb er ook last van ik kan bijna pruiken gaan verkopen het is niet normaal.
Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik er ook last van na mijn bevalling werdt het nog een beetje erger maar daarna was het over.

Gr Angelique

Je hoort vaker dat vrouwen in de zwscchap minder haar uitval hebben, en dat na de bevalling dubbel en dwars inhalen, vaak tot grote schrik. Bij mij werd mijn haardos zo vol, dat ik vorige week mijn haren heeeel kort heb laten knippen. Er valt bij mij werkelijk bijna niets meer uit, en ik hou mijn hart vast voor na de bevalling. Schijnt echt shocking te zijn, hoeveel haar je dan op je kussen vind. Dus het is allebei niet prettig, lijkt me
succes
xxx Annette

ik heb er ook totaal geen last van.
de eerste paar weken van mn zwangerschap had ik het nog wel iets, en het werd wat sneller vet als normaal, maar nu heb ik echt een mooie dikke haarbos dat heerlijk zacht is en mooi glanst!
ik geniet er maar van want hoor inderdaad ook overal dat het na de bevalling hoogstwaarschijnlijk het tegenovergestelde is!

hoi hoi

ja ik heb dus ook idd daT mn haar echt super snel vet word normaal ga ik altijd na de kapper om mn haar te laten stijlen ivm mn krullen

en dat bleef dan 2a3dagen mooi en was niet eens vet maar waste het toen wel maar nu schiet het niet op want laatst ging ik naar de kapper stylen en een dag later was mn haar al weer mega vet...

balen dus

Terug
Bovenaan