haar uitval!

he dames!!

ik heb al een hele tijd nix gedaan op t forum... druk druk druk! maar daar weten jullie alles van!

gaat alles wat goed met de kleintjes? met fenna gaat alles prima! ze is vorige week wel naar t ziekenhuis geweest voor extra onderzoek naar haar hartje omdat ze bij het cb een ruis hoorden... maar gelukkig hebben we n gezonde blije baby!

he hebben jullie ook zo;n last van haaruitval?? t is echt niet normaal meer bij mij! ik moet 2x per week mn borstel legen want die zit dan echt wel vol.... het hele huis ligt vol haar, de auto, fenna haar wieg, de box enz enz en dan heb je ook nog dat mijn lieve kleine meisje mijn haar vasthoudt dus ze heeft bijna standaard een pluk haar in haar vuistje!

vreselijk vind ik het, en dat beetje haar wat er dan nog op mn hoofd zit hangt ook maar wat slap langs t hoofd!!

(he heeerlijk ff zeuren!! )

maar hebben jullie nog tips om dit te stoppen ofzo??

liefs

Het hoort er helaas bij....

Ik had het bij de vorige zwangerschappen gelijk al na de bevalling, bij Lasse begint het net 2 week geleden pas....

Heb ook nog krullen dus kan mijn haar alleen kammen als ik onder de douche ben geweest en dan zit mijn borstel gelijk helemaal vol...
Ik heb een dikke bos haar dus zie eigenlijk nog geen verschil hahaha....

Het gaat weer over weet ik...

Liefs Randy

Nee geen tips.
Bij mij is het sinds vorige week ook een beetje begonnen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd al heel erg haarduitval gehad heb en nu gewoon weer op oud niveau zit. Hopelijk blijft het zo.

haha ja bij mij ook echt onwijs erg!!!
als ik borstel dat zit alles onder en me borstel ook,
met douche nog erger......
kan er wel een pruik van maken volgens mij

hopelijk houd het binnenkort op haha anders word ik nog kaal.

o en demi trek ook de heletijd mijn haren eruit

Oke, helaas, haaruitval is nu echt heeeeel erg. Ik kom OVERAL haren tegen. Ik had het altijd al wel erg voor mijn zwangerschap al, maar het is nu nog veel erger. Bah! Hopelijk blijft er ook nog wat zitten, haha.

is erg logisch.
ten eerste is het herfst en net zoals bij de bomen, verliezen wij dan ook veel meer haren dan in de zomer periode. ten 2e zit je lichaam nog steeds vol met hormonen, die ook invloed hebben op je haar.
wees niet bang dat je kaal wordt hoor :D je hebt zo veel haren, dat rak je niet snel kwijt. maar heb je lang haar? want dan valt het een heel stuk meer op (dan lijkt het meer) dan met kort haar.
er is inieder geval niks aan de hand, tis normaal :D

groetjes, do

ik slik nu trouwens vitamine b tabletten, dit op aanraden van iemand... weet nog niet of het helpt, want slik t nog maar n paar dagen.
kapsters raden t ook aan dus wie weet!!

Hoi,,

Ik heb ook echt onwijze haar uitval, leek wel een chemo patient onder de douche, mij werd geadviseerd om priorin tabletten te slikken. Ik moet eerlijk bekennen ik gebruik ze nu 2 weken en het werkt echt!!!!

Terug
Bovenaan