Haar verfen

Hoi Hoi,

Ik heb blond haar alleen het begint een beetje dof te worden en normaal gesproken deed ik er even snel een spoeling in en dan was het weer goed. Maar nu twijfel ik of het wel kan omdat ik zwanger ben....niet dat ik straks met een groen hoofd rond loop..;o))

Ik hoor het graag !
Groetjes

Ik laat mij haar altijd verven bij de kapper en dat mag gewoon, het kan geen kwaad, ik heb het ook aan mijn vk gevraagd en die zei hetzelfde.
Dus je kan je haar gewoon verven, wel geloof dat je moet opletten met van donker naar licht gaan, zoals in mij geval, ik ben bruinrood en moet het nu niet gaan blonderen bijv. (was ik ook niet van plan hoor).
Vraag het anders ook even na bij een kapper en/of je vk.

Alice

Hoi!

Hier een donkerharige en grijzend in uitgroei mama....
Normaal verf ik zo'n 1x in de 5wk m'n haar 'egaal' (fructise van Garnier) nu ben ik voor de derde x zwanger binnen 4jaar en ook bij m'n vorige 2 kids verfde ik m'n haar 1x in de 6 wk. Mocht gewoon van m'n gynacoloog. De kappers hier (Kreta) denken er anders over en weigeren je gewoon! M'n buurvrouw heeft ook een kapsalon en na veel zeuren heeft ze me (voor m'n bruiloft toen) toch geverfd met iets niet zo zwaar wat niet zo lang zou blijven.... Ik heb gehoord dat met kleuren de boel anders kan uitpakken dan de bedoeling is, geldt ook voor glans/dofheid.
Succes!
groetjes,Priscilla

Hallo,

Mijn kapper adviseerde mij om het haar nu niet te verven met chemische middelen, omdat de kleur anders kan uitpakken door hormonen etc.
Zelf kleur ik mijn haar regelmatig rood/bruin met Henna, dit koop ik bij De Tuinen. Volgens mij verkopen ze daar ook natuurlijke spoelingen in blonde tinten, misschien kun je dat eens proberen? Ik denk dat ze deze producten ook wel verkopen bij een reformzaak. Succes ermee! Want je wilt er natuurlijk wel goed uit blijven zien tijdens je zwangerschap ;-)

Groetjes van Ineke

Terug
Bovenaan