Haar verven 32 weken?

<p>Hoi hoi, </p><p>Ik zou zo graag nog even goed naar de kapper willen. Lekker een balayage en goed geknipt. Denken jullie dat dit veilig kan? </p>

Ik ben mijn haar blijven verven bij de kapper tijdens mijn zwangerschap. Ik heb het toentertijd nagevraagd en opgezochte en ik kreeg van iedereen te horen dat het geen probleem was. Het enige wat ik en mijn kapper opgemerkt hadden, was dat de kleur iets anders was dan normaal. Ik verf ze al zo’n 15 jaar in dezelfde kleur en nu leek de kleur wat donkerder. (ben van nature blond en verf ze in een donker rood/paars tint)

Volgens mij kan dat tegenwoordig wel. Als er maar geen ammoniak in de verf zit, maar dat zit bijna niet meer in verf. Wat wel kan is dat je haar/hoofdhuid anders kan reageren op de verf door de hormonen van de zwangerschap.

Hier een kapster. Je kan gewoon verven hoor is geen probleem.
Enige waar je een beetje mee moet oppassen is blondeer op je hoofdhuid omdat je huid er gevoeliger voor kan zijn.
Maar bij een balayage word het vaak met folies gedaan of een stukje van de huid af. Geen probleem.

Lekker doen, al weet ik niet hoe vaak je het normaal gesproken doet? Anders zou je nog net even kunnen wachten, ben je na je zwangerschap wat langer mooi;) Ik weet wel dat ik bij de vorige naar de kapper gaan echt een ding vond na de geboorte, dus nu besloten nog een keer te gaan met een week of 37/38?

Hier nog een kapster,
Geen probleem je kan gwn lekker knippen en kleuren..! De verf komt niet in je lichaam dus het is niet schadelijk voor de baby ! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je kleur wat anders uit kan pakken van wegen je hormonen.

Succes en geniet ervan !!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga het dan zeker nog even lekker laten doen voor de geboorte! 
@galileo ik wordt 25 mei 30 dus wilde het voor mijn verjaardag laten doen. Maar misschien kan ik het nog een keer opfrissen bij 38 weken :) 

Terug
Bovenaan