Haar verven tijdens zwangerschap

Hoi allemaal, ik ben pril zwanger en heb volgende week een kappersafspraak staan om mijn haren te laten verven. Nu heb ik geen idee of dat kwaad kan maar bellen naar de kapper om te informeren doe ik eigenlijk ook liever niet omdat ik in een dorp woon en dan straks het hele dorp het met 6 weken al weet.. zijn hier toevallig kapsters die weten of er tegenwoordig nog verf wordt gebruikt die schadelijk is, of kan ik gewoon veilig laten verven zonder te melden dat ik zwanger ben?

Ik heb mijn haar ook gewoon laten verven tijdens mijn zwangerschap. Er zitten geen stoffen in die problemen kunnen geven. Ik hoorde vroeger ook altijd dat verven niet kon/mocht. Zag me al tondlopen met mega uitgroei. Ben zelf van nature blond en verf ze al zo’n 18 jaar rood/paars.

Ik laat ze ongeveer om de 7 weken verven en het kan ook gewoon hoor. Mijn kapster zegt wel dat de kleur anders kan uitpakken door je hormonen. Maar dat is niet bij iedereen zo. 
En het is ook heus niet dat ze groen worden ofzo.. maar wel misschien wat lichter of donkerder dan je normaal zou krijgen. 

Hoi
Ik ben kapster en je kunt je haar  gewoon verven als je zwanger bent is niet schadelijk
Ikzelf heb mijn haar  bij de mijn 2 zwangerschappen niet geverfd omdat ik dacht dat het niet bleef  zitten omdat ik als ik ongi word het ook niet pakt 
Tegenwoordig is het niet meer zo chemisch en is er ook verf zonder oa ammonia 

Terug
Bovenaan