Haar verven??

Ik vraag het me ook af, ik ga morgen naar de kapper. Toen ik een week of 8 was heb ik het zelf gedaan, maar dat vond ik niks omdat je echt met je neus boven het bakje verf hangt (en het dus volledig inademt). Mij lijkt dat als je het bij de kapper laat doen je daar minder last van hebt. Ik heb in ieder geval vriendinnen die wel bij de kapper geweest zijn toen ze zwanger waren, dus ja.

groetjes, Jane
 
Hallo,

Nou over dat verven van je haar, dat mag wel hoor.
Een keer in de 6 weken is veilig , het verf komt niet in je bloedbaan omdat haren een dode materie is en je hoofdhuid vrij dik is.
groetjes
 
Ik heb het nagevraagd en je mag het dus gewoon verven. Tegenwoordig schijnt de verf niet meer zo agressief/schadelijk te zijn als vroeger.
Kapper zei alleen dat de kleur die je normaal hebt door de hormonen iets kan afwijken! Bij mij was dit niet gebeurd.

groetjes Karin
 
Ik ben toevallig vrijdag naar de kapper geweest en heb het toen ook nog even voor de zekerheid gevraagd. Zij zeiden dat het een fabel is.

Het enige wat er met je haar gebeurt is dat het tijdens de zwangerschap je haar wat dikker wordt en dat het na de zwangerschap uit kan vallen. Maar dat evrschilt per persoon
 
Het mag!!
Maar inderdaad is de kans dat de kleur een beetje anders is wel aanwezig en je haar kan er iets doffer door worden. maar dat probleem lost zich na de zwangerschap vanzelf weer op.

Ik heb het laten kleuren en het is net hetzelfde als voorheen. Voor mij dus geen horrorverhalen meer over groene haren
 
Terug
Bovenaan