Haar verven

ik heb ook wel eens gelezen dat je dat beter uit kunt stellen tot na de geboorte, maar mijn kapster zei dat dit absoluut niet nodig is, de spullen waar ze meer werken zijn zo goed tegenwoordig. Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn haar een aantal keren laten verven en heb een prachtdochter. het is al meerdere keren genoemd op dit forum, als je overal rekening mee gaat houden kun je beter 9 mnd thuis op de bank zitten, nergens meer komen en alleen maar gezonde dingen eten....


gr sandra
 
Bij De Tuinen verkopen ze verf van natuurlijke produkten, zonder ammoniak enzo. Ik gebruik hem zelf al jaren en hij pakt veel beter op mijn haar dan andere verf van dure merken bij de gewone drogist. Of anders Henna. Maar volgens mij kan het sowieso niet veel kwaad hoor, als je het maar niet elke zes weken doet... ik doe mijn haar al jaren zelf maar heb nu al bedacht dat ik ergens in de laatste paar maanden lekker naar de kapper ga, even heerlijk luxe. En ik wil er ook wel extra mooi uitzien als ik mama word...
 
nee je kunt gerust je haar verven. een als je echt bang bent kun je ook altijd een spoeling pakken.
je hebt wel de kans dat de verf niet pakt tijdens je zwangerschap
gr. katja
 
ECht eerlijk waar, ik bedoel het niet verkeert maar af en toe wordt ik kriegel hier. Mag ik onder de zonnebank, mag ik mn haar verven.
Heus echt waar ik snap dat niet iedereen dat weet, maar er bestaat nog zoiets als een VK. Daar kan je zulke dingen toch ook mee kortsluiten. PS ik zou trouwens niet weten waarom je je haren niet mag verven.
Lieffs Tanja en nogmaals dit is niet verkeerd bedoelt om te katten of zo, maar ik moest het ff kwijt.
 
Ik kan me goed voorstellen dat als je nog drie weken ofzo moet wachten voordat je weer op controle mag je eerder een antwoord wilt..........

Ik was toevallig vandaag in het ziekenhuis op controle en heb deze vraag aan de gyneacoloog gesteld. Ze zei dat het niks uitmaakt. Het was anders als je de hele dat met haarverf werkt. Maar zo afentoe je haar laten verven kan geen kwaad.

groetjes, Jane
 
Hoi Gitty,

Had dezelfde vraag als jouw gesteld aan mij kapster en aan de verloskundige, verven van je haar mag gewoon hoor! Het inademen van de amoniak is niet zo goed, maar dat is het normaal ook al niet. Als je dus altijd je haar liet verven, kun je dat nu ook gewoon doen. Ik verf ook iedere 6 weken mijn haar en heb dit gedurende mijn gehele zwangerschap (nu 40 weken) gewoon gedaan hoor.

Groetjes Petra
 
Terug
Bovenaan