Haar verven???

Hoi meiden,

Ik vroeg me af hoe het nou met haar verven zit, is het wel of niet schadelijk?? Ik ben nu 8 weekjes op weg, maar mijn haar ziet er inmiddels niet meer uit! Of kan ik beter een spoeling of henna (irritant veel werk)doen? Geniet van deze periode
 
Hoi Anne,
Ik ben gewoon mijn haarblijven verven hoor: ik had het hier met de VK over. Die zei dat er zo weinig schadelijke verstoffen in de huid trekken, dat dit geen kwaad kan. Wel zei ze dat ik het het beste bij de kapper kan laten doen.
Succes Tanja
34 weken
 
hoi hoi,

ik heb me haar al drie keer zelf geverfd dus niet bij een kapper.mijn vk zei dat er in de verf van nu geen schadelijke stoffen zitten die de huid in trekt. succes

liefs linda bijna 34 weken
 
Hoi,ik ben zelf kapster en je kunt gewoon je haren verven hoor!!Je hebt alleen de kans dat het iets anders uitpakt qua kleur(meestal niet zo heel veel) en je verliest de kleur weer sneller.Het vervaagt op de een of andere manier sneller,dat komt ws door de hoeveelheid hormonen!!!
 
Ja, ook ik verf mijn haar nog steeds gewoon en inderdaad; ondanks de permanente kleuring vervaagt de verf veel sneller en verlies ik nog steeds een beetje kleur als ik mijn haren was.

Groetjes,
Sanne (24 weken)
 
Terug
Bovenaan