haar verven

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of dat het veilig is om mijn haar te laten verven bij de kapper.
Ik ben nu ong 7 weken zwanger en aangezien niemand het nog weet,wilde ik dat niet aan de kapper zelf vragen.
Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
XXX Phoebe
 
Hai,

Ik heb het ook gewoon laten doen. Ik ben nu 20 weken zwanger. Ik heb het aan mijn verloskundige gevraagd en aan een vriendin die kapster is en altijd mijn haar doet. Groetjes
 
Ik heb mijn haar met een week of zeven geverfd, maar wel na overleg met mijn nichtje die kapster is (en zelf zwanger). Het gaat erom dat er een stof in de verf zit die in je hoofdhuid zou kunnen intrekken en dus in je bloedbaan terecht kan komen. Als je nog nooit een allergische reactie hebt gehad op haarverf loop je geen risico, maar als je je haar nog nooit geverfd hebt of niet weet hoe je op deze verf gaat reageren, dan zou ik het voor de zekerheid niet doen.

Groetjes Snoopy.
 
Ik verf ook altijd mijn haar, ben nu 33 weken zwanger en heb het in mijn zwangerschap dus al regelmatig geverft.
Ik had het aan mijn verloskundige gevraagt en die zei dat het geen kwaad kon.
Dus succes bij de kapper
 
het kan geen kwaad in ieder geval om je haar te verven alleen als je het zelf wilt doen thuis is het verstandig om iemand in de buurt te hebben voor het geval je onpasselijk word van de lucht dat is wel mogelijk maar het kan absoluut geen kwaad voor je kindje het komt niet in je bloedbaan terecht!! dus gewoon verven. succes!!!
 
Terug
Bovenaan